Re: Jak poprawić swój intelekt?

From: "Saulo" <s...@l...po>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak poprawić swój intelekt?
Date: Sat, 10 Jan 2009 11:32:03 +0100

lusterus<T...@o...pl>
news:gk9l05$25p$1@news3.onet

> Ponieważ gdy rzadko, ale jednak udawało mi się rozmawiać swobodnie z
> ludźmi, żartować i tego typu sprawy czyłem się wtedy znakomicie,
> lubiany, akceptowany. Nie musiałem przechodzic na poważne i konkretne
> tematy rozmów. Zdarzało mi się błyskotliwie odpowiadać na żartobliwe
> zaczepki niektórych osób,

O co cię zaczepiali?

> [...]
> zdecydowanej mniejszości. Kiedy np odbywało się jakieś spotaknie w
> gronie kilku osób standardowo szukałem tych zagadnień na któych się
> dobrze znam, i o których mogę mówić przez długi czas. Tylko, że
> ludzie w końcu chcą porozmawiać o czymś "lekkim" i odpocząć od
> poważnych spraw i tutaj następuje moja blokada. Ok powiem: fajna
> pogada dzisiaj, jak tam w pracy, co dziś jadłeś ciekawego? no
> przecież to jest lekko żenujące i nudne. Nawet kiedyś jedna osoba
> powiedziała mi następnego dnia, że chciała parsknąć śmiechem w
> reakcji na to w jaki sposób i co mówię do niej.

Może to istotne.
Pamiętasz jakieś konkrety z tego, co i jak wtedy mówiłeś?

> Do momentu gdy
> rozmawialiśmy o np. telefonach komórkowych, zasadzie ich działania,
> budowie, itp. gadało się dobrze. No, ale co gdy temat się
> wyczerpie, mam mówić o łodziach podwodnych? Dlatego wolę nie
> pogłębiać znajomości bo w świadomości mam wiedzę (nie podejżenie), że
> to doprowadzi tylko do kolejnego rozczarowania moją osobą rozmówcy
> a raczej kolejnym przekananiem sie, że znowu jestem nudziażem.

Pewnie jesteś. Czym się zajmujesz zawodowo? Masz tzw. pasję (albo chociaż
zainteresowania)?

Interesowałeś się kiedyś tak naprawdę jakimiś konkretnymi ludźmi, tzn. ich
życiem?

> Jeszcze jedno. Kiedy nieraz starałem się być bardziej na luzie, spróbować
> wczuć się w towarzystwo, puszczały mi czasami chamulce i
> stawałem się wulgarny i opryskliwy.

I znowu, interesujące byłyby tutaj konkrety.

[...].

Nic nie piszesz o poziomie swojej atrakcyjności na giełdzie erotycznej.
Pewnie jest niski, co?

Łatwiej ci się rozmawia z kobietami (tymi bezpiecznymi, nie onieśmielającymi
atrakcyjnością) czy mężczyznami (z jakimi najlepiej?)?

Saulo