Jak sie czasy zmienily

41. Data: 2020-05-18 22:46:38

Temat: Re: Jak sie czasy zmienily
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/05/2020 o 20:50, m...@g...com pisze:
> My bylismy, jestesmy i bedziemy zawsze, a szczegolnie Ja, twoj Bog
> ---
> Przynudzasz na POtenge, Bog jest ciekawy wiec demonkiem POdszytys ;P

nie masz nic ciekawego w sobie, stworzylem cie, wiem

--
gazebo

42. Data: 2020-05-18 23:11:41

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie masz nic ciekawego w sobie, stworzylem cie, wiem
---
zaden wienc z ciebie tworca
nawet z tej strony zenada
zenuj dalej ;P

43. Data: 2020-05-19 00:04:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-18 09:46, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 18 May 2020 00:33:57 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5ec1bc1a$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
> od Izaura <d...@d...net> :

machine-hitler-s-drugged-soldiers-a-354606.html

> No i co z tego? Co to ma za znaczenie?

To znaczy, ze ktos kto marzy o 'levatywie do mozgu', juz wkrotce
zostanie awansowany na Niemca.

//Niemcy wynalezli ja juz ze 100 lat temu.

44. Data: 2020-05-19 00:13:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-18 13:18, Sylvio Balconetti wrote:

> Gram w to, w co wygrywam? ;-)
>
> Por.

> adage asserting that "as an online discussion grows longer, the
> probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1"<
>
> A ponizej moj skromny wklad polonizacji prawa Godwina (nie mylic z
> Gowinem!!!)
>
>  "As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a
> comparison involving a security service, or a calling the opponent an
> agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The
> new Godwin's Law)

A moze moglbys w kilku zolnierskich slowach wyjasnic tutejszej
Publicznosci, skad pomysl na levatywe do mozgu...?

//znaczy, przyblizyc swoj sposob rozumowania, w tej kwestji...

45. Data: 2020-05-19 05:54:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/05/2020 o 22:11, m...@g...com pisze:
> nie masz nic ciekawego w sobie, stworzylem cie, wiem
> ---
> zaden wienc z ciebie tworca
> nawet z tej strony zenada
> zenuj dalej ;P

twoj bunt jest zabawny

--
gazebo

46. Data: 2020-05-19 21:09:52

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.05.20 um 00:04 schrieb Izaura:

> [...]
> zostanie awansowany na Niemca.
>
> //Niemcy wynalezli ja juz ze 100 lat temu.
>

>Lewatywa jest również metodą stosowaną w medycynie alternatywnej w
celu detoksykacji organizmu. Osoby ją praktykujące uważają, że
nagromadzenie fekaliów w jelicie grubym prowadzi do złego stanu zdrowia.
Wykorzystywana tu jest stara medyczna koncepcja autointoksykacji, która
była ortodoksyjną doktryną do końca XIX wieku, ale obecnie została
zdyskredytowana<.

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the
probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Afro or
Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1"
".

47. Data: 2020-05-19 23:23:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

twoj bunt jest zabawny
---
Twoje POjecie istoty bostwa
zbytnio przyPOmina demona.
Idz lepiej do egzorcysty.
Serio. To nie zabawa.
Bunt zresztom tez.

48. Data: 2020-05-19 23:48:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wykorzystywana tu jest stara medyczna koncepcja autointoksykacji, która
była ortodoksyjną doktryną do końca XIX wieku, ale obecnie została
Jestes Sylvio
zywom lewatywom
dla tej grupy ;P

49. Data: 2020-05-20 02:44:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-19 23:23, m...@g...com wrote:
> twoj bunt jest zabawny
> ---
> Twoje POjecie istoty bostwa
> zbytnio przyPOmina demona.
> Idz lepiej do egzorcysty.
> Serio. To nie zabawa.
> Bunt zresztom tez.

Moze, Sylvester z Bawarii by cus poradzil...?

//podobno, specjalista od angelologi apokryficznej.

50. Data: 2020-05-20 03:02:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-19 21:09, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> Wykorzystywana tu jest stara medyczna koncepcja autointoksykacji, która
> była ortodoksyjną doktryną do końca XIX wieku, ale obecnie została

//a miales cus napisac, jakiez to procesy myslowe doprowadzil ciem do
wnioskow, by mozg potraktowac levatywom...?

Urraaa!!![tujSiemKtoMoze ] SOM "SZCZEPIONKI"! RNA! Niemianskie...
Zadowoleni ludzie
Wybietaliscie?
W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]