Re: Jak sie pozbyc nadwagi? Re: L-karnityna - jak uzywac?

Data: 2000-09-01 09:33:40
Temat: Re: Jak sie pozbyc nadwagi? Re: L-karnityna - jak uzywac?
Od: "Andrzej Bienias" <a...@u...net>

"Agniszka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
news:8omgmq$14p$2@news.tpi.pl...

[...]
> jakies 20 min. No i 3 x tyg. silownia. Kurcze, i robie tak od tygodnia, a
> tu zamiast schudnac to przybylo mi 2 kg - czy to normalne?

Normalne. Przyrastaja Ci troche miesnie i zwieksza sie w nich
zawartosc wody potrzebnej do intensywniejszej produkcji energii.

Nie przejmuj sie, niedlugo waga powinna zaczac spadac.

[...]

> Na pewno tak, ale jesli mozna to wspomoc, to czemu nie? A jeszcze tak sie
> spytam - dlaczego trzeba pic duzo wody i plynow? Co to daje oprocz
> napelniania zoladka? No i moze, dobrzy ludkowie, poradzicie mi jak sie

W organizmie tluszcz oprocz funkcji zapasowych, pelni role "smietnika",
w ktorym organizm skladuje te substancje toksyczne, ktorych nie moze
w danej chwili usunac, bo np jest ich za duzo.

Kiedy podczas odchudzania tkanka tluszczowa jest spalana, to te
substancje sa uwalniane do krwi. I duza ilosc plynow pomaga je
usunac, w wiadomy Ci sposob ;-)

> odzywiac, co to znaczy "odpowiadnia dieta"? Co jest wskazane, a co nie?
Tzn
> ogole zasady znam - jesc w ogole mniej, mniej slodyczy, tlustych i
macznych
> rzeczy, a wiecej warzyw i owocow. Dobrze mowie?

Jest to mniej wiecej jak napisalas, choc niedokladnie ;-)

Owoce sa dosc energetyczne, wiec raczej glownie warzywa.

Unikac kupnych sokow owocowych. Maja sporo cukru wiec i
energii.

Chleb jest OK, dobrze zmienic tylko na razowy.

Ziemniaki to warzywo, wiec jak nie przesadzasz, to OK.

Tluszcze maja dwa razy wiecej energi z jednostki masy, niz
bialka i cukry. Wiec pa, pa maslo, smietana, smalec i margaryna.
Odrobina oleju roslinnego do surowek i do smazenia.

Miodu, czekolady, slodyczy, ciastek i tortow unikac jak diabel
swieconej wody :-)

Powodzenia,
(lzejszy o 22 kg, niz przed 5 laty) Andrzej