Strona główna Grupy pl.rec.dom Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem? Re: Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?

Re: Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?

From: "xxx" <j...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.dom
Subject: Re: Jak sie przygotowac do ewentualnego procesu z ubezpieczycielem?
Date: Sat, 11 Feb 2012 17:45:00 +0100

Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

Poczekac.

Za kazdym razem jak sasiad zalewal mi jeden pokoj, kasa zwrócona przez
ubezpieczyciela wystarczała na remont całego mieszkania.

Sasiad sie uparł, ze nie podłączy weza od pralki na stale tylko za
kazdym razem bedzie wkladal do kibla i wychodzil z domu bo pralka glosna.

Dzieki za odzew. Mam nadzieje, ze tak bedzie, tyle, ze szkody są znaczne,
podloga do robienia w jednym pokoju, parkiet, sufit podwieszany, malowanie,
tapety, czesc mebli i pare sprzetow, TV, dekoder sat. itd. Google mowi, ze
wyplacaja, ale zwykle lubia liczyc szkody po swoich zanizonych stawkach, a
tu (Krakow) ceny uslug remontowych sa dosc duze.