Re: Jak sobie radzicie z trollami?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
Date: Sun, 25 Feb 2018 15:45:41 +0100

W dniu 22.02.2018 o 11:28, j...@o...pl pisze:

> za hejtowaniem, poza drobnymi wyjatkami, stoi tylko swinstwo lub
> podkładanie, najczesciej ludziom od siebie lepszym, zwyklych swin.

Ale to nie jest odpowiedź ostateczna, ponieważ można zadać kolejne
pytanie DLACZEGO? Dlaczego ludzie robią innym ludziom świństwa?
Może robią to z zawiści, zazdrości albo dla podłamania (przez poniżanie)
tych, którzy się z nimi nie zgadzają?

Na kolejne, do końca niejasne odpowiedzi na wcześniejsze dlaczego?
staraj się postawić kolejne pytanie DLACZEGO? I tak aż do chwili, kiedy
nie będziesz już w stanie zadać kolejnego pytania Dlaczego?

Mnie taki ciąg pytań DLACZEGO? i odpowiedzi na nie doprowadził do
sformułowania tezy, że praprzyczyną wszelkiej przemocy, albo jeśli kto
woli, dążenia do dominacji, była nieświadomość Stwórcy, który nie
wiedział czego i w jaki sposób powinien nauczyć swoje dzieci co
zaowocowało "Zakazem spożywania owoców z drzewa życia, albo drzewa
wiedzy" co w tłumaczeniu na nasze oznacza zakaz wychowania seksualnego i
inicjacji seksualnej dziecka w świętym trójkącie rodzinnym: Rodzice +
Dziecko. Ta początkowa nieświadomość (zero warunków początkowych)
Stwórcy (Świadomości) wywodząca się z pierwotnej pustki przestrzeni
stanów Świadomości (zero doświadczenia i brak jakichkolwiek warunków
początkowych) doprowadziła do obecnego kryzysu świata stworzonego przez
nieświadomego Stwórcę.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018