Re: Jak sobie radzicie z trollami?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 17 Mar 2018 19:51:48 -0700 (PDT)
<0...@g...com>
<f...@g...com>
<2...@g...com>
<b...@g...com>
Subject: Re: Jak sobie radzicie z trollami?
From: j...@o...pl

> Nie mam nic przeciwko temu, ze uważasz swoją społeczność za wzór sprawiedliwości.
Czy jednak oprócz tego była wzorem poprawnego myślenia?
> Mam spore wątpliwości co do ludzi, którzy przez sześćset lat nie wpadli na
> sposób rozszerzania swoich świętych pism i skrobali żmudnie na cielęcej skórze
> pojedyncze kopie w niedoświetlonych skryptoriach, podczas gdy po drugiej stronie
> kontynentu buddyści robili to w dziesiątkach tysięcy datowanych identycznych
> egzemplarzy, nie potrzebując do tego nic więcej jak rylec, drewniana deska,
> papier i trochę farby.

jakies glupie argumenty.

> [...]
> historycznie i współcześnie przez wyżej wykształcone warstwy japońskie.
> Tych kilkunastu tysięcy najzdolniejszych, którzy już są, ale przekonania ich
> nie są jeszcze u wszystkich równie stabilne. Chociażby w tym celu, żeby
> w niestabilnych czasach trzymać jaki taki poziom cywilizacyjny i humanitarny,
> oazę państw centralnych na dalekich europejskich peryferiach. Jeżeli taka
> zwarta osada zostanie zbudowana, to nie będę się już martwił o przyszłość kraju,
> bo przy każdym zagrożeniu będą dobre ręce, które czasowo przejmą jego ster.

czasowo, to stracilismy niepodleglosc na raz, dwa, trzy lata.
czasowo, to bylismy murzynami, nic tej nacji nie ublizajac.
czasowo, to jestesmy najwspanialszym narodem swiata,
ktory kiedykolwiek istnial i nic nie przeczac tezie,
ze wiele z narodow moze tez sie za takie uwazac.

Ponadczasowo to mozemy mowic tylko same Prawdy.

jacek