Re: Jak to jest u Was z mundurkami szkolnymi?

Data: 2011-10-19 16:23:14
Temat: Re: Jak to jest u Was z mundurkami szkolnymi?
Od: Qrczak <q...@o...pl>

Dnia 2011-10-19 10:26, niebożę Agnieszka wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na co dzień u was w stroju galowym dzieci poginają do szkoły??

Na szczęście nie mają aż tak pogiętych rodziców. Pani ze szczególnym
naciskiem określiła to jako strój szkolny (codzienny, nie galowy), więc
albo my wszyscy tam mieli problem z uszami, albo pani ma problem z czymś
innym.

Z ostatniej chwili: sprawdziłam wnikliwiej regulamin szkoły. To pani ma
coś z głową.
Inna kwestia, że dżins nagle przestał być rodzajem tkaniny
"4. Na szczególnych uroczystościach szkolnych (rozpoczęcie lub
zakończenie roku szkolnego, ślubowanie, święto szkoły) uczniów
obowiązuje strój galowy:
- dziewczynki: biała bluzka, granatowa lub czarna spódniczka (nie
dżinsowa)
- chłopcy: długie spodnie granatowe lub czarne z materiału, biała koszula
5. Na strój galowy nie mogą się składać dżinsy, dresy, bluzy sportowe itp."

Qra