Jak "to" robia lesbijki?

51. Data: 2006-07-13 13:49:52

Temat: Re: Jak
Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> napisał(a):

(ciach)

> Widocznie nie doczytałem. Chodzi o metodę uprawiania seksu przy pomocy
> czegokolwiek - warunek - to coś nie może być prawdziwym fiutem. Może być to
> sztuczny chuj, butelka czy inne kuleczki analne.

Ale z jakichs powodow nie moze to byc jezyk ani palce. Z jakich?

> Nie twierdzę, że moje wytłumaczenie jest jedynym możliwym, lub co gorsza
> prawidłowym.

Mnie Twoja hipoteza absolutnie nie przekonuje. Jest:
1) bezpodstawna (nie podales zadnych namacalnych przeslanek za nia
przemawiajacych);
2) zbyt wydumana, zbyt skomplikowana i jednoczesnie nieco belkotliwa - sama
podklada gardlo pod brzytwe Ockhama;
3) niepokrywajaca sie z moimi osobistymi odczuciami.
Taka oderwana od rzeczywistosci utopia.

> Chętnie posłucham alternatywnych teori na ten temat :)

Zajrzyj do blizniaczego watku na pl.soc.seks. Tam w bolach rodzi sie
alternatywna hipoteza, moim zdaniem znacznie lepsza od Twojej.

> *statystycznie* bardziej, więc nie powinno budzić zdziwienia istnienie
> osobników odstających od reguły.

Piszac "dziwne" to wlasnie mialem na mysli - nietypowe, odstajace od reguly.

> Na wszystkie które widziałem, prawdziwe podniecenie wywołały 2-3 sceny,

2-3 sceny lesbijskie czy 2-3 sceny jakiegokolwiek porno?

pozdrawiam
quasi-biolog

52. Data: 2006-07-13 14:12:01

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski w news:44b60145$0$22600$f69f905@mamut2.aster.pl
napisał(a):

> Oj chodzi o to że te pornolowe, od robienia loda dostają
> orgazmu

Ponoć u kobiet nie jest to niemożliwe. Trafiają się takie, które samymi
marzeniami potrafią doprowadzić się do orgazmu. Osobiście takiej
samowystarczalnej nie spotkałem ;-)

pozdrawiam
Greg

53. Data: 2006-07-13 14:14:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" <q...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e95j20$sdc$1@inews.gazeta.pl...

> Ale z jakichs powodow nie moze to byc jezyk ani palce. Z jakich?

Tu coś kręcisz. W większości lesbijskich scen, języki i palce są używane .

> [...]
> sama
> podklada gardlo pod brzytwe Ockhama;
> 3) niepokrywajaca sie z moimi osobistymi odczuciami.

OK - możesz ją tak odbierać :)
Od swojej strony dorzucę jeszcze jeden punkt.
4) Zawiera wnioski budzące niepokój.

Apropos namacalnych przesłanek ... badania na które się powołujesz, w
gruncie rzeczy róznież takimi nie są, gdyż przeprowadzane są na zasadzie "co
pan woli - jabłko czy gruszkę ?" a na podstawie odpowiedzi wysnuwane są
wnioski że ileś tam procent populacji zywi się gruszkami a ileś jabłkami, po
czym zachodzisz w głowę skąd w telewizji tyle reklam margaryny :) Być może,
gdyby zamiast dawać konkretne propozycje odpowiedzi, kazano badanym opisać
swoje życie seksualne, to okazałoby się iż w sferze ich seksualności kwestia
"czym i jak" nie ma aż tak olbrzymiego znaczenia.

[...]

> 2-3 sceny lesbijskie czy 2-3 sceny jakiegokolwiek porno?

Jakiegokolwiek, ale fakt faktem - że w tym zbiorze nie było scen
lesbijskich.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

54. Data: 2006-07-13 15:19:59

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog wrote:
(...)

> ??? Ze co? Jak to "nabyta"?
>
> Kobieta, podobnie jak mezczyzna, ma jak najbardziej wrodzona zdolnosc do
> doznawania orgazmu, choc w neurologicznych szczegolach rozni sie on od orgazmu
> meskiego: [ http://www.timesonline.co.uk/article/0,,589-1662280,
00.html ].

> Zdolnosc do doznawania orgazmu wykazano nawet u niemowlat, niemowlat obu plci.
> [ http://en.wikipedia.org/wiki/Child_sexuality#Masturb
ation_and_orgasm ]
> [ http://www2.hu-berlin.de/sexology/GESUND/ARCHIV/GUS/
CHILDORG.HTM ].

> Oczywiscie, takie kwestie jak optymalizacja sposobu stymulacji prowadzacej do
> orgazmu oraz odpowiedniego psycho-emocjonalnego nastawienia sie do aktywnosci
> seksualnej sa wyuczlne. Ale to nie oznacza, ze samego orgazmu trzeba sie
> "nauczyc".

Za książką "Seksuologia społeczna" Kazimierza Imielińskiego:
,,Uwarunkowania psychosocjalne zdolności do orgazmu kobiety są bardzo
różnorodne i zależą od nagromadzenia pozytywnych lub negatywnych
doświadczeń osobistych. W doświadczeniach tych na pierwszy plan wybijają
się takie czynniki, jak proces uczenia się reakcji seksualnych,
uzależnienie od "impulsu z zewnątrz" związanego z partnerem seksualnym
itp. Wpływy socjalne modulują ponadto wzory ekspresji seksualnej oraz
wzory ekspresji seksualnej oraz modyfikują upragnione obszary stymulacji
seksualnej. (...) wielu badaczy, a m.in. Money stwierdza, że zdolność
fizjologiczna, mająca podłoże biologiczne wydaje się czynnikiem
dominującym dla przeżycia orgazmu (...) Masturbacja odgrywa dużą rolę w
"nauczeniu się" przeżywania orgazmu''

Czyli "nabyta" było rzeczywiście drobnym uogólnieniem (bo mają
biologiczne ku temu predyspozycje ale muszą je rozwijać by móc z nich
korzystać), ale faktem pozostaje, że u kobiet orgazm nie jest tak
oczywisty jak u nas.

> Skad ten odwazny wniosek?

M.in. za "Psychologia miłości" Wojciszke Bogdan.

"Mam wrażenie"

> Nie musza sie tego uczyc. Uczyc moga sie co najwyzej najbardziej
> orgazmogennych (auto)pieszczot.

(patrz wcześniej)

pozdr,

"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

55. Data: 2006-07-13 15:53:12

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu coś kręcisz. W większości lesbijskich scen, języki i palce są używane .

Sa, ale prawie wylacznie jako "gra wstepna" - podobnie jak w scenach hetero.
Docelowa akcja jest instrumentalna penetracja i to ona ma prowadzic do
orgazmu, a nie lizanie czy palcowa.

> Od swojej strony dorzucę jeszcze jeden punkt.
> 4) Zawiera wnioski budzące niepokój.

To nie jest dobra uwaga, to zwykle wishful thinking.

> [...]
> swoje życie seksualne, to okazałoby się iż w sferze ich seksualności kwestia
> "czym i jak" nie ma aż tak olbrzymiego znaczenia.

A o ktorej pracy mowisz??? O tej dotyczacej technik seksualnych, czy tej
dotyczacej podniecalnosci pornoli? Tak czy inaczej, w odroznieniu do Twojej
analogii, badanie mieli do wyboru praktycznie *wszystkie mozliwe* opcje.

pzdr
q-b

56. Data: 2006-07-13 15:58:45

Od: "quasi-biolog" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> napisał(a):

> M.in. za "Psychologia miłości" Wojciszke Bogdan.

A na jakiej podstawie autor ow wniosek wyciagna? I czy aby owa ksiazka nie
jest juz nieco "przeterminowana"? Czy nie pojawila sie ona przed epoka
brukowo-kolorowej prasy kobiecej, w ktorej chyba o niczym tak sie nie trabi
jak o seksie i orgazmie? No moze poza odchudzaniem i kosmetyka.

> "Mam wrażenie"

Tak, ale ja pytam na jakiej podstawie opierasz swoje wrazenie?

pzdr
q-b

57. Data: 2006-07-13 16:19:50

Temat: Re: Jak "to" robia lesbijki?
Od: Immon <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jul 2006 07:13:42 +0200, Kira napisał(a):

> A nie przesadzajmy, pornografii lesbijskiej to są takie
> minimalne ilości, że piorun wie jak działa pewnie ;)

Mało? Ja oceniam na jakieś 10 do 20 %

> Pornole reżyserują faceci.

Zresztą prymitywni faceci, a jak nie prymitywni to i tak dogadzają
prymitywnym odbiorcom. Zdarzają się też całe serie fabularyzowane i
"ambitne" typu "Emanuel" - dla mnie kicz.

> Większość z nich ogląda porno nie dla czułości i pieszczot
> tylko dla ostrego rypanka właśnie.

Dlatego znacznie bardziej cenię sobie tzw. "momenty" z dobrych filmów
fabularnych, gdzie można znaleźć choć trochę prawdy o człowieku. W porno
najbardziej mnie odrzuca widok faceta z ręką na plecach, żeby nie zasłaniać
genitaliów. Często oboje spoglądają w obiektyw kamery i nawet stroją różne
"sexi" miny.
Ja po czymś takim doznaję szybkiego wzwodu, ale *do środka* :)

> No więc panienki też się muszą ostro rypać...

Ano muszą :(

Immon

58. Data: 2006-07-13 16:36:03

Od: "Sarna" <G...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> wrote in message
> Ponoć u kobiet nie jest to niemożliwe. Trafiają się takie, które samymi
> marzeniami potrafią doprowadzić się do orgazmu. Osobiście takiej
> samowystarczalnej nie spotkałem ;-)

a ja tak
przez
OOBE

59. Data: 2006-07-13 17:02:11

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

quasi-biolog wrote:
(...)

> [...]
> brukowo-kolorowej prasy kobiecej, w ktorej chyba o niczym tak sie nie trabi
> jak o seksie i orgazmie? No moze poza odchudzaniem i kosmetyka.

Copyright jest z 1994 r ; )

A na jakiej podstawie...wiesz, proponuje ci po prostu przeczytać tą
książkę - i tak jest ciekawa - po pierwsze nie chce mi się teraz szukać,
a po drugie zabawa w bronienie czyiś poglądów wydaje mi się trochę bez
sensu bo zazwyczaj wygląda tak: /1 podaje przykład /2 jest niejasny bo
wyrwany z kontekstu, ktoś się "przyczepia" /3 podaje kolejny cytat /4
dalej jest niejasny i trzeba doprecyzować bo autor poświęcił na
zagadnienie cały rozdział a ja tylko wycinam kilka linijek tekstu..i tak
w nieskończoność.

btw Jeden z mistrzów Buddyjskich miał taką zasadę żeby nie dyskutować z
kimś kogo nie przekonasz bo tylko się namęczysz ; ]

> Tak, ale ja pytam na jakiej podstawie opierasz swoje wrazenie?

Obserwacji, nie podam konkretnych przykładów itp.

60. Data: 2006-07-13 17:08:29

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl> szukaj wiadomości tego autora

Immon wrote:
(...)
> Zresztą prymitywni faceci, a jak nie prymitywni to i tak dogadzają
> prymitywnym odbiorcom. Zdarzają się też całe serie fabularyzowane i
> "ambitne" typu "Emanuel" - dla mnie kicz.

Hehehe, sorry ale coś mi się przypomniało; impreza domowa, wszyscy
pijani ale zaczyna nam się nudzić więc ktoś wpada na pomysł - "idziemy
oglądać telewizję!", no to idziemy. Wszyscy siedzą przed TV i nabijają
się głośno ze wszystkiego, ale, że pora późna to w TV tylko "filmy
erotyczne", no to oglądamy. Więc tak siedzimy i skręcamy się ze śmiechu
z wielkiego artyzmu tegoż. A mój kumpel (kompletnie %) siada metr od
telewizora, kręci się nerwowo...nagle krzyczy na nas: "Ciszej bo
dialogów nie słyszę!"...

; D

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

Nieoficjalne Forum Studentów Psychologii UWr
Nocny problem ze sciskiem
Trudny wybór
Jak sie odnalezc
Schizoidalne zaburzenia osobowości