Re: Jak urządzić M2 - proszę o pomoc

Data: 2011-12-28 14:56:06
Temat: Re: Jak urządzić M2 - proszę o pomoc
Od: "Zofia" <a...@d...com>

news:jdfa03$m4m$1@inews.gazeta.pl...

> Tylko mniej roszczeniowym tonem niż tutaj;)

A możesz zacytować choćby jedno MOJE zdanie,
które było "roszczeniowe"?
Ludzie, czy Wy nie umiecie czytać?
To osoby odpowiadające wmawiały mi, że oczekiwałam
pomocy w aranżacji mojego mieszkania. NIE i jeszcze raz NIE.
Prosiłam tylko o informacje gdzie (czasopisma, Internet) można
znaleźć przykłady urządzenia małego mieszkania, typowego,
jak mi się wydaje. Liczyłam na to, że ktoś przeglądając czasopisma
lub Internet na takie miejsca natrafił i mógłby podać gdzie to było.
Nawet plan mojego mieszkania podałam tylko dlatego, że ktoś
sugerował, że powinnam to zrobić.

Zofia