Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

71. Data: 2016-03-09 16:00:59

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-09 o 12:50, Pszemol pisze:
> "wolim" <n...@p...tu> wrote in message

> Buahahaha, mówisz? :-)

Yep. W radiowej trójce. W niedzielny ranek. Audycja dla dzieci to była :)

72. Data: 2016-03-09 16:09:40

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2016 o 16:00 wolim <n...@p...tu> pisze:

> Yep. W radiowej trójce. W niedzielny ranek. Audycja dla dzieci to była :)

Bo to małostkowość - poprawianie czyjejś polszczyzny, kiedy ma się braki
fundamentalne!
W ten sposób nie zobaczysz geniuszu, bo "gramatyka, interpunkcja,
ortografia"...
Dlatego dla mnie _znacznie_ większą wartość na tej grupie ma Stokrotka z
"nową ortografią",
niż moja psychofanka ze swoją misją "mnie polszczyzna zgrzyta" :)

--
Trefniś

73. Data: 2016-03-09 16:56:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 20:02:07 -0600, Pszemol napisał(a):

> Nie, nie potrzeba ognia... wystarczy wysoka temperatura żaru
> Ostatnim razem w październiku spaliłem u ojca sporą
> ilość gąłęzi, liści - zrobiła się spora górka żaru drzewnego.
> Czerwonego. Z łatwością zwęgla skórkę ziemniaka.

Nosz przecież ma NIE zwęglać, tylko piec.Znacie się na pieczeniu ziemniaków
jak kury na pieprzu...

74. Data: 2016-03-09 16:57:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 20:05:19 -0600, Pszemol napisał(a):

> On wie po prostu jakie Ty lubisz... i takie dla Ciebie piecze.
>
> Ja wiem jakie ja lubię i takie sobie piekę jakie ja lubię :-)
> Czyli z przypaloną skórką na czarno.

Czyli byle jak lubisz.

75. Data: 2016-03-09 16:58:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 20:05:43 -0600, Pszemol napisał(a):

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> :-))))))))) dobre.

Bądź bardziej pomocny, co tam słowa - podrzuć koleżance trochę zwęglonych
ziemniaków, to przejdzie jej jak ręką odjął 333-]

76. Data: 2016-03-09 16:59:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Mar 2016 20:06:49 -0600, Pszemol napisał(a):

> Mi nic nie chrzęści... Może u Ciebie to nie węgiel chrzęści tylko proteza?
> ;-)

Mam komplet własnych zdrowych zębów (minus jeden - implant, co nie
chrzęści). Cóż, więc nie proteza.

77. Data: 2016-03-09 17:00:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 07:54:19 +0300, Wiesiaczek napisał(a):

> No to zupełnie jak moja stara! :)

Żeby było jasne - Walniętynek też nie świętujemy :-)

78. Data: 2016-03-09 17:01:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 07:27:10 +0100, wolim napisał(a):

> Ty to masz jednak przeje..ane.

O, dzięki :-)

79. Data: 2016-03-09 17:02:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 07:29:26 +0100, wolim napisał(a):

> A Twój stary też ma święto chłopa 365 dni w roku?

Tak uważa. Bo jak (nie) wiesz, w związku świętowanie musi być wzajemne,
inaczej nie da rady być razem niemal 40 lat.

80. Data: 2016-03-09 17:04:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 07:37:23 +0100, wolim napisał(a):

> Oczywista sprawa. Ixi chyba nigdy nie świętowała pieczonego ziemniaka

Ja? - całe dzieciństwo. I co roku po wykopkach u sąsiadów świętuję do dziś.

> Najsmaczniejsze ziemniaki to takie, które są pieczone w łętach po
> wykopkach.

To ile masz ha tych ziemniorów?
:->

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)