Jak walczyć ze strachem?

231. Data: 2016-06-21 22:38:17

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jest to takie głupie, jak może się wydawać.

Wiem, staram się głupot nie pisać. Jednak tak do końca niewychodząca ona
nie jest, bo przecież wyjść musi, no... mniejsza z tym skąd.

Ewa

232. Data: 2016-06-21 23:10:09

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Wiem, staram się głupot nie pisać.

Słusznie, po co komuś robić konkurencję. Trzeba żyć w zgodzie.

> Jednak tak do końca niewychodząca ona nie jest,
> bo przecież wyjść musi, no... mniejsza z tym skąd.

Ale z tymi co wyszły jest ciekawie. Badania wody na obecność E. coli
są inne niż wszystkie. Nie są ilościowe. Czyli nie sprawdza się
przekorczenia jakiejś normy podanej w ppm-ach czy czymś podobnym,
tak jak w przypadku zanieczyszczeń. Są jakościowe. Przyjmuje się,
że w "dużej próbce", nie pamiętam już czy 250ml, czy 100ml, ma nie
być ani jednej bakterii. Bo to niemal wszystko jedno, czy jest jedna,
czy tysiąc. Jedną bakterię wykryć trudno, więc najpierw stwarza się
jej przychylne warunki do życia, robi się jej tak, żeby miała jak
w, no... mniejsza z tym gdzie. Gdy znajdzie się choć jedna, zaraz
założy rodzinę, a tę wykryć już dużo łatwiej. W domowych warunkach,
to ja bym jednak nie zakładał, że jej nigdzie nie będzie. W kapustach,
w ogórkach, w pierogach.

Jarek

--
I zamiast zarazki dręczyć -- on karmił swoje zarazki
I ciągle się ich pytał: -- Nie zjecie, zarazki, kaszki?

233. Data: 2016-06-21 23:46:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jun 2016 22:38:17 +0200, FEniks napisał(a):

> Wiem, staram się głupot nie pisać.

Ciężko Ci idzie.

> Jednak tak do końca niewychodząca ona
> nie jest, bo przecież wyjść musi, no... mniejsza z tym skąd.

Z... rękawiczek? A i ręce mam zwyczaj myć i przed, i po, więc pilnuj raczej
swojej, jak będziesz robić surówkę :->

234. Data: 2016-06-21 23:49:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jun 2016 23:10:09 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> W domowych warunkach,
> to ja bym jednak nie zakładał, że jej nigdzie nie będzie. W kapustach,
> w ogórkach, w pierogach.

Jednak zakładam. Ale to ja. Ty nie musisz... myć rąk po skorzystaniu z WC
3->

235. Data: 2016-06-22 10:32:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2016 o 23:46, Ikselka pisze:

> Z... rękawiczek? A i ręce mam zwyczaj myć i przed, i po

Grzeczna dziewczynka. Tulimy.

A kotki po wyjściu z kuwety też mają ten zwyczaj?

Ewa

236. Data: 2016-06-22 11:32:07

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 12:32 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> MY nie pozwoliliśmy???
> My przez 8 lat POZWALALIŚMY, aby wydawali te pieniądze na siebie!
> :-/

I teraz biedulka dostaje zaledwie tysiąc!
Oczywiście rację miał dziadzia, że oni lepiej wydawali pieniądze
prorodzinnie!

--
Trefniś

237. Data: 2016-06-22 19:54:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzeczna dziewczynka. Tulimy.
>
> A kotki po wyjściu z kuwety też mają ten zwyczaj?

Że w rękawiczkach?
Pewnie do tego w białych...

238. Data: 2016-06-22 20:21:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Że w rękawiczkach?
> Pewnie do tego w białych...

Mój ma białe rękawiczki. Ale on wychodzący.

--
Jarek (właściwy strój wyjściowy, to podstawa)

239. Data: 2016-06-23 00:16:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jun 2016 10:32:32 +0200, FEniks napisał(a):

> Grzeczna dziewczynka. Tulimy.
>
> A kotki po wyjściu z kuwety też mają ten zwyczaj?

NIE WIESZ, ŻE TAK???
:->

240. Data: 2016-06-23 00:17:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jun 2016 11:32:07 +0200, Trefniś napisał(a):

> I teraz biedulka dostaje zaledwie tysiąc!
> Oczywiście rację miał dziadzia, że oni lepiej wydawali pieniądze
> prorodzinnie!

Prowłasnorodzinnie.

Naleśniki na świeżym powietrzu
Młoda kapusta wyśmienita :-)