Jak walczyć ze strachem?

51. Data: 2016-05-29 18:05:21

Temat: Re: Jak walczy? ze strachem?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemys?aw Debski <p...@g...pl>" wrote in message
news:nie92s$oq9$1@news.icm.edu.pl...
> Pochrzanilem :) na swojaobron? mam tylko to ?e siedze nad wielkim
> zbiornikiem H2O na Mazurach i fotony w du?ym nat??eniu wala mi
> prosto w glowe :)

Fotony to jeszcze pól biedy, ale te neutrino które Ci polskie ogonki
w literkach na pytajniki zamieniaja... to dopiero problem.

52. Data: 2016-05-30 11:58:02

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2016 17:09:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-05-26 23:54, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Cytowałam tę samą "bzdurę", którą się tak zachwycałaś.
> Kotek się już chyba odwrócił na nice od tego obracania ogonkiem.

O, nice.

53. Data: 2016-05-30 15:31:08

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-29 o 11:45, Kviat pisze:
> Psujesz kodowanie. Masz ustawione 8859-1.

Mam taki program do korzystania z usenetu na telefonie w sytuacjach
awaryjnych :) Nie da się tam ustawić kodowania.

> Dobra, czepiasz się :) "Słupa oświetleniowego" nie potraktowałem
> dosłownie lecz jako przykład.

OK. Ale cały myk w tym wątku polega nie na tym, czy twierdzenie jest
słuszne tylko czy da się je udowodnić, to że da się udowodnić
ogólniejsze lub podobne twierdzenie nie ma tu znaczenia. Jest słup, to
musimy operować na słupie :)

> No nie wiem :)
> Ja to rozumiem tak, że pijany zawsze walnie w słup dlatego, bo pił
> alkohol, a nie dlatego, że się za laską obejrzał...
>
> Więc można bez problemu udowodnić, że gdyby nie pił alkoholu, to nie
> wjechałby w słup... pijany!
> Po wypiciu alkoholu trzeźwy by nie wjechał :)

No tak, teza nad którą dyskutujemy zawiera sprzeczność pt. "pijany gdyby
nie pił". Niemożliwe do spełnienia w tym samym czasie i warunkach, chyba
że jesteśmy wyznawcami koncepcji alternatywnych wszechświatów :)

Debska

54. Data: 2016-05-30 15:57:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 15:31:08 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> No tak, teza nad którą dyskutujemy zawiera sprzeczność pt. "pijany gdyby
> nie pił".

"Pijany" to jedynie oznaczenie osoby. Zastąpmy to oznaczenie np przez XY.

55. Data: 2016-06-06 21:45:40

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszemol"

Jak walczyć ze strachem przed nieznanym?

Czy wiecie, że 80% Amerykanów poparłaby
projekt znakowania żywności zawierającej DNA?

Natomiast 84% Amerykanów poparłaby obowiązkowe
znakowanie żywności zawierającej GMO.
---
Niech przyjadą do Polski

56. Data: 2016-06-06 22:04:44

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trefniś"

> Czy wreszcie ze strachem przed GMO, szczepionkami, który ciągle
> lansujesz?

Strasznie jesteście zapóźnieni...

"- Nie uważam, że w Polsce szczepienia obowiązkowe muszą zostać utrzymane
- mówi nam dr Paweł Grzesiowski, wakcynolog, prezes Fundacji Instytut
Profilaktyki Zakażeń w Warszawie."

http://www.rynekzdrowia.pl/Serwis-Szczepienia/Zniesi
enie-obowiazkowych-szczepien-ochronnych-Nie-teraz,11
9124,1018.html

---
"Dobrowolne, w polskich warunkach oznacza pełną odpłatność, a to może być
nawet 600 zł za wszystkie szczepienia w pierwszym roku życia ... Ale
równocześnie, rodzice tych dzieci powinni mieć podwyższoną składkę
ubezpieczenia zdrowotnego albo partycypować w kosztach leczenia, gdy ich
dzieci zachorują na zakażenie, któremu można było zapobiec dzięki
szczepieniom."

A 600 oddadzą ? A można w ogóle nie płacić składek za taką "darmochę" ?

57. Data: 2016-06-06 22:06:50

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat"

> [...]
> rowerzysta, gdyby nie pił alkoholu przed jazdą, nie wjechałby w słup
> oświetleniowy - wystarczy bowiem np.że, jako trzeźwy, obejrzałby się za

Bredzisz.

Trzeźwy kierowca oglądający się za dziewczyną wpada na słup dużo
rzadziej, niż pijany, który za dziewczyną się nie ogląda.
---
0:0

58. Data: 2016-06-06 23:29:58

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

re <r...@r...invalid> wrote:

> [...]
>
> Czy wiecie, że 80% Amerykanów poparłaby
> projekt znakowania żywności zawierającej DNA?
>
> Natomiast 84% Amerykanów poparłaby obowiązkowe

W Polsce żywność nie zawiera DNA?

59. Data: 2016-06-06 23:38:15

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-06 o 23:29, Pszemol pisze:

> W Polsce żywność nie zawiera DNA?

Oczywiście, że nie.
Polski spirytus i polski cukier nie ma DNA!

:)

Pozdrawiam
Piotr

60. Data: 2016-06-06 23:40:13

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy wiecie, że 80% Amerykanów poparłaby
> projekt znakowania żywności zawierającej DNA?
>
> Natomiast 84% Amerykanów poparłaby obowiązkowe

Nie, ale z czasem wejdą do polskiej statystyki

Naleśniki na świeżym powietrzu
Młoda kapusta wyśmienita :-)
Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)
Szparagowe pyszności