Jak walczyć ze strachem?

61. Data: 2016-06-06 23:55:41

Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

re <r...@r...invalid> wrote:

> Użytkownik "Pszemol"

> W Polsce żywność nie zawiera DNA?
> ---
> Nie, ale z czasem wejdą do polskiej statystyki

Widziałeś Ty kiedyś polskiego pomidora bez DNA??? W borówkach/jagodach też
jest...
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że nawet w polskim pgórku jest! To
straszne...

Zgadzasz się z opinią 80% pytanych Amerykanów że powinny być w sklepach
etykietki ostrzegające klientów o tym która żywność zawiera DNA a która go
nie zawiera??

62. Data: 2016-06-07 00:06:55

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-06 o 23:55, Pszemol pisze:
> Zgadzasz się z opinią 80% pytanych Amerykanów że powinny być w sklepach
> etykietki ostrzegające klientów o tym która żywność zawiera DNA a która go
> nie zawiera??

Ja się zgadzam! Jakoś trzeba odróżnić czystą z sokiem od czystej.

http://wiadomosci.onet.pl/kujawsko-pomorskie/wloclaw
ek-ciemna-strona-500-plus-pijanstwo-i-libacje/

Pozdrawiam
Piotr

63. Data: 2016-06-07 00:29:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-07 o 00:06, Kviat pisze:

> Ja się zgadzam! Jakoś trzeba odróżnić czystą z sokiem od czystej.
>
> http://wiadomosci.onet.pl/kujawsko-pomorskie/wloclaw
ek-ciemna-strona-500-plus-pijanstwo-i-libacje/

To jeszcze nic. Dzisiaj się wypowiadał, wygłosił orędzie minister
sprawiedliwości-Ziobro, żeby 500+ odddawać na cele charytatywne. Tak się
zdenerwowałam, że nie mogłam dojść do siebie. Wiązanki mu słalam do
ekranu telewizora. Jak on taki dobrotliwy to niech oddaje swoje
pieniądze, żeby nie musiał wydawać na "rozpustę" czy ciort wie na co.
Jakieś chamstwo wyszło z niego.

--
animka

64. Data: 2016-06-07 08:24:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.06.2016 o 23:55, Pszemol pisze:

> [...]
> jest...
> Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego że nawet w polskim pgórku jest! To

Przestań! Tak chłopaka przerazisz, że nie wiem, jak zareaguje na
informację, że sam cały jest zainfekowany przez DNA.

Ewa

65. Data: 2016-06-07 11:45:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2016 08:24:32 +0200, FEniks napisał(a):

> Przestań! Tak chłopaka przerazisz, że nie wiem, jak zareaguje na
> informację, że sam cały jest zainfekowany przez DNA.

Gorzej, że 80% Amerykanów nie wie, że są.

66. Data: 2016-06-07 13:40:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej, że 80% Amerykanów nie wie, że są.

A nie martwi Cię korelacja pomiędzy niewiedzą o DNA
z byciem przeciwnikiem żywności GMO?
Bo ja mam dziwne wrażenie, że te same 80% Amerykanów
będzie też myślało że kwaśne pH się zobojętnia cukrem.

67. Data: 2016-06-07 17:24:29

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A nie martwi Cię korelacja pomiędzy niewiedzą o DNA
>z byciem przeciwnikiem żywności GMO?
>Bo ja mam dziwne wrażenie, że te same 80% Amerykanów
>będzie też myślało że kwaśne pH się zobojętnia cukrem.

Ja też mam wrażnie, że czytelnicy "dzieł" dałkinsa, uważają, że można zjadać
niemowlęta.

68. Data: 2016-06-07 17:29:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2016 17:24:29 +0200, Ghost napisał(a):

> Ja też mam wrażnie, że czytelnicy "dzieł" dałkinsa, uważają, że można zjadać
> niemowlęta.

Ja mam wrażenie, że przerabiasz ich krew na macę :->

69. Data: 2016-06-07 17:55:14

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-06 23:40, obywatel re uprzejmie donosi:

Strach pytać, co jesz.

70. Data: 2016-06-07 17:55:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-06 23:38, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

I psia karma, ale tylko sucha.

Naleśniki na świeżym powietrzu
Młoda kapusta wyśmienita :-)
Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)