Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ? Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

From: Jacek <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jak wpisac się do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?
Date: Fri, 22 Feb 2002 20:19:56 +0100

adam wrote:

> w dyskusji prowadzonej pomiedzy dwojgiem osob slownik jest wyznacznikiem
> zasobu slow - po to, zeby dyskutujac nie przytaczac sensu kazdego slowa - ty
> wymyslasz na swoj uzytego definicje slow dawno zdefiniowanych.
Nie.
Definicja eutanazji dopiero jest kreowana i nie ma jednej definicji
swiatowej.
Jest wiele definicji.

> podaj dwie skrajne definicje eutanazji - oczywiscie nie wymyslone przez
> ciebie, tylko bedace w obiegu np prawnym.

Moj czas jest zbyt cenny, abym sie dzielil z toba wynikami poszukiwan
definicji.
Masz internet i jezeli szukasz definicji to spedz miesiac i znajdz
wszystkie ze wszystkich krajow.
Porownaj i dopiero wtedy zacznij odpowiadac na moj post.

> co jest zdazeniem wysoce nieprawdopodobnym - wystarczy mapa europy i wiedza
> z geografii na poziomie szkoly sredniej.(ale to tak na marginesie)
Dokladnie.
Nie rozumiesz na czym polega dedukcja.

Gdy kilka lat temu byla powodz i wylala Odra to tak naukowcy, urzednicy,
administratorzy, rolnicy
podjeli starania aby w przyszlych latach bronic sie przed powodzia
wywolana przez Wisle.
I nastepnie nadeszla powodz w wyniku zalania terenow, lak, pol przez
Wisle.
KPW ?

> widac byli, rswzem z komisja, skoro tak stanowi prawo. a tak namarginesie -
> skad wziales 150 tys? jakie to zrodla?
Ta liczba byla juz cytowana ze zrodel holenderskich ( czytaj archiwum)

> to nie jest tematem dyskusji.
To po co mowisz o Lepperze ?

> NKP - to ty, jako pomawiajacy o zbrodnie - eutanazje pod presja psychiczna
> mlodych ludzi w celu pobrania od nich narzadow do transplantacji - musisz
> dostarczyc dowodow, ze chociazby jedna (!!) eutanazja byla wykonana w tym
> celu. oprocz s.f. poczytaj tez troche ksiazek z zakresu prawa.

Wybacz ale przeczytaj choc jedna ksiazke na ten temat.
To wykonujacy eunatazje musi dowodzic ze zadna nie byla morderstwem.
Ja nie musze nikogo pomawiac o cokolwiek.
Eutanazje za morderstwo i zbrodnie uznaje kodeks karny i opinie prywatne
nic nie maja do tego.

> zle myslales.
to nie bylo moje lecz twoje myslenie

(cytat)
> bzdura - znasz dane dotyczace przeszczepow w Polsce i na swiecie?
a ty znasz ?

"
jak wypadamy
> w tym porownaniu?
a mamy w ogole jakos wypadac, bo to jest produkcja przemyslowa i kto
wiecej ten lepszy ?

> ano wuypadamy bardzo, bardzo blado -
"

w eutanazji pewnie tez

"> ano wuypadamy bardzo, bardzo blado - "

> no, po tym fragmencie mysle ze to byl ostatni post w tym watku... dyskusja z
> toba jest bez sensu...

a kto zaczal traktowac przeszczepy jako forme rywalizacji
miedzynarodowej ?

"
> [...]

> sie z

> dla pracownikow stacji byli oni normalnymi krwiodawcami - nikt nikogo nie
a moze ktos powinien jednak zapytac ucznia szkoly sredniej (moze
niepelnoletniego) , czemu chce oddac krew w czasie godzin nauki ?

> jezeli nie rozumiesz idei krwiodawstwa, to nie dyskutuj na ten temat i co
> wazniejsze -nie snuj zadnych fantastycznych wizji -
> szkoda miejsca

idee sa piekne

> nie musisz? a to dlaczego? kreslisz jakies niestworzone wizje swiata, bez
> oparcia o dowody?
>
> fantasta...
Einstein tez byl fantasta ?
Musisz odroznic myslenie dedukcyjne, indukcyjne od opisowego.
Twoje myslenie to opisowe,
czyli stan rzeczy na dzien dzisiejszy.
A co ma byc, bedzie jutro, wylaczasz ze swojego pojmowania.

> prokurator . jest taka instytucja takze w polsce.
Ale po fakcie i w pojedynczych przypadkach.

> nie wystarczy zeby byla zdrowa na umysle - mysi byc do tego terminalnie
> chora.
A to juz nastepna definicja, ktora jest roznie interpretowana w wielu
krajach.

A tutaj podsumowanie.

"
Einstein has shown us that the most long-standing theories may be open
to improvement, even radical change.
Open criticism is the lifeblood of progress both in science and culture
at large.
"

Jacek

KONIEC DYSKUSJI

Nie jestem zainteresowany dyskusja ze zwolennikami eutanazji.
Moge ich spotkac w Holandii.

EOF
FUT