Re: Jak zrobic Tortille??

1. Data: 2001-03-07 09:51:38

Temat: Re: Jak zrobic Tortille??
Od: d...@p...arena.pl (Dorota Lorka) szukaj wiadomości tego autora

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: Iza Walkiewicz <I...@a...com.pl>
Data: 2001 Marzec 7 (Środa), 10:14

> [...]
> Ale tortille.......
> Niby zrobilam wszytko tak jak w tym przepisie - dokladnie!
> Wstawilam do piekarnika, i zrobily sie bardzo sztywne i chrupiace
> , tak
> jak ciasto na kluski pieczone kiedys na blasze, no i nie bylo juz
> mowy o
> zadnym zawijaniu. Dodam, ze nie mozliwe ze trzymalam je w
> piekarniku za
> dlugo i sie spiekly, one poprostu w zadnej fazie pieczenia nie byly
> elastyczne, no moze na samym poczatku jak byly surowe :-)
> Czy ktos moze mi powiedziec co zrobilam nie tak????

Ja robilam zgodnie z przepisem, ale na patelni. Byly OK.

1. Data: 2001-03-08 05:26:27

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Ja robilam zgodnie z przepisem, ale na patelni. Byly OK.

bo tak raczej a nie w piecu robi sie domowe oryginalne tortille w Meksyku na
takiej jakby zelaznej patelni bez scianek,nazywa sie to "comal" z akcentem na
"a".Nie mozna trzymac dlugo bo sie wysusza.
Dotka

fioletowy czosnek
OKAZJA !!!! sprzedam kuchenke elektryczna
glod
Głód
kaszka kuksu