Jaka czysta wódka?

71. Data: 2014-03-25 11:34:31

Temat: Re: Jaka czysta wódka?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> OK, tylko niby dlaczego za pomocą tego okreslenia miałaby być ukrywana
> akurat "ślubność"?

Dlatego, jak już dawno ci tłumaczyłam, że te dwie literki ułatwiały życie na
grupach. Wiadomo było, że chodzi o o Towarzysza Życia. A czy to był
konkubent, ślubny, cywilny, kochanek - co kogo to obchodzi?

> Nie ma nic wstydliwego w byciu zameżną/żonatym,

Nie ma też nic wstydliwergo w uczciwym życiu na kocią łapę/z kochankiem/
konkubentem etc.

> Jeśli jednak taki powód dla kogoś
> istnieje, to wg mnie jest tutaj coś nieteges i określenie TŻ jest w tym
> przypadku niezbyt uczciwe bo stwarzające okazję do hmmm... niejasnych
> sytuacji.

Według ciebie - twój problem. A według mnie tworzenie osobnego akronimu MŚK
tylko po to żeby się odróżnić od innych (skoro można po prostu napisać "mąż"
- tyle samo znaków) świadczy o pchaniu się na siłę na afisz pod hasłem:
"patrzcie, jaka jestem oryginalna".

J.

www.kontestacja.com

72. Data: 2014-03-25 12:25:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 11:34:31 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> - tyle samo znaków) świadczy o pchaniu się na siłę na afisz pod hasłem:

Mąż a mąż to różnica. Właśnie dlatego jest "Ś". Nic oryginalnego w kraju,
gdzie 90 procent osób bierze ślub kościelny (a nie tylko zawiera umowę
cywilno-prawną), zatem Twoja końcowa uwaga jak kulą w płot.

73. Data: 2014-03-25 12:50:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Mąż a mąż to różnica.

Dla ciebie.

> Właśnie dlatego jest "Ś". Nic oryginalnego w kraju,
> gdzie 90 procent osób bierze ślub kościelny (a nie tylko zawiera umowę
> cywilno-prawną), zatem Twoja końcowa uwaga jak kulą w płot.

Ja nie piszę o kraju, tylko o odróżnianiu się od innych użytkowników grupy
(i zakłamywaniu pochodzenie skrótu "TŻ"). Kogo to obchodzi, jakiego
(ślubnego, cywilnoprawnego, kociołapiego) kto ma męża?

J.

www.kontestacja.com

74. Data: 2014-03-25 13:48:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 12:50:28 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> (i zakłamywaniu pochodzenie skrótu "TŻ"). Kogo to obchodzi, jakiego
> (ślubnego, cywilnoprawnego, kociołapiego) kto ma męża?

Kociołapiego - męża? Chyba Ci się już wszystko pofistaszkowało.

75. Data: 2014-03-25 13:58:03

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Kociołapiego - męża? Chyba Ci się już wszystko pofistaszkowało.

I właśnie dlatego powstał skrót TŻ.
To nie ja dorabiam ideologię, że TŻ jest bezślubny (bo może być nawet drugim
mężem kościelnym).

J.

www.kontestacja.com

76. Data: 2014-03-25 14:05:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 13:58:03 +0100, krys napisał(a):

> I właśnie dlatego powstał skrót TŻ.

I to jest wreszcie klu sprawy...

77. Data: 2014-03-25 14:15:41

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> I to jest wreszcie klu sprawy...

...Żeby można było w dwóch litertach określić, o kogo chodzi ( bez
tłumaczenia układów cywilno - prawnych), i że nie jest to sąsiad, brat szef.
Mam nadzieję, że wreszcie zrozumiałaś i przestaniesz przekłamywać.

J.

www.kontestacja.com

78. Data: 2014-03-25 17:09:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Mar 2014 14:15:41 +0100, krys napisał(a):

> ...Żeby można było w dwóch litertach określić, o kogo chodzi ( bez
> tłumaczenia układów cywilno - prawnych), i że nie jest to sąsiad, brat szef.
> Mam nadzieję, że wreszcie zrozumiałaś i przestaniesz przekłamywać.

Nie przekłamuję, to skrót TŻ jest przekłamaniem, eufemizmem itp 3333-)

80. Data: 2014-03-25 18:37:36

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Nie przekłamuję, to skrót TŻ jest przekłamaniem, eufemizmem itp 3333-)

Nie każda żona może być (czy jest) Towarzyszką Życia, nie każda TŻ jest
Żoną.
A twój skrót podoba mi się, jest taki delikatny i pełny czułości z którą nie
chcesz się zdradzać.
pozdr
Stefan (2 żony, jedna TŻ, obecnie wdowiec)

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

79. Data: 2014-03-25 18:37:36

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mam nadzieję, że wreszcie zrozumiałaś i przestaniesz przekłamywać.

Nie przekłamuję, to skrót TŻ jest przekłamaniem, eufemizmem itp 3333-)

Jakie pszyprawy do buraczka?
Re: ****jak zrobić pasztety barowe
Nie daj się oszustom!
Nie daj się oszustom!