Re: Jaka czysta wódka?

From: krys <k...@p...onet.pl>
Date: Tue, 25 Mar 2014 11:34:31 +0100
Subject: Re: Jaka czysta wódka?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia

Ikselka wrote:

> OK, tylko niby dlaczego za pomocą tego okreslenia miałaby być ukrywana
> akurat "ślubność"?

Dlatego, jak już dawno ci tłumaczyłam, że te dwie literki ułatwiały życie na
grupach. Wiadomo było, że chodzi o o Towarzysza Życia. A czy to był
konkubent, ślubny, cywilny, kochanek - co kogo to obchodzi?

> Nie ma nic wstydliwego w byciu zameżną/żonatym,

Nie ma też nic wstydliwergo w uczciwym życiu na kocią łapę/z kochankiem/
konkubentem etc.

> Jeśli jednak taki powód dla kogoś
> istnieje, to wg mnie jest tutaj coś nieteges i określenie TŻ jest w tym
> przypadku niezbyt uczciwe bo stwarzające okazję do hmmm... niejasnych
> sytuacji.

Według ciebie - twój problem. A według mnie tworzenie osobnego akronimu MŚK
tylko po to żeby się odróżnić od innych (skoro można po prostu napisać "mąż"
- tyle samo znaków) świadczy o pchaniu się na siłę na afisz pod hasłem:
"patrzcie, jaka jestem oryginalna".

J.

www.kontestacja.com