Re: Jaka matka taka córka?

Data: 2009-11-03 12:09:08
Temat: Re: Jaka matka taka córka?
Od: Janusz Wiszniewski <s...@a...pl>

Józefinka pisze:

> [...]
> zakłamanie, konserwatyzm i staroświeckość....ah no tak i chorą
> egzaltację.
> Ja tez zazdroszczę XLce właściwego spojrzenia na wiele spraw
> życiowych ,w których nomen omen, chciała bym jej dorównywać.
> Ot chociażby to niezmienne, trwałe spojrzenie na męża - wierze, że nie
> pisze ona w tej materii jałowych frazesów, odnośnie tego co między
> nimi jest.
> Zazdroszczę jej, że żadna zgrzytająca niewybrednymi kolokwializmami
> persona, nie jest w stanie wyprowadzić jej z równowagi jak mnie.

Sorry za wtrącenie, ale być może zbudowałaś sobie dość solidny, choć
nieprawdziwy obraz na podstawie zbyt niewielu informacji.
Coś kiedyś czytałem Ikselki, że przeszła właśnie tu kilka załamań
nerwowych, inna sprawa czy poważnych. Może sama ci kiedyś o tym napisze,
jak jeszcze jej to nie znudziło. A to co bierzesz za wzór cnót
rodzinnych i stabilną, dojrzałą osobowość może być już tylko sztywną fasadą.

> I wiesz co... zwisa mi co kto sobie na temat w/w wniosków pomyśli,
> napisze itede.

Tylko czasem coś tam w duszy zakuje, prawda? A z czasem cierń pewnie
zrobi swoje.
Janusz Wiszniewski