Re: Jaka wkrętarka?

From: ZbyszekZ <z...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jaka wkrętarka?
Date: Sun, 29 Jul 2007 19:10:10 -0000

On Jul 29, 8:39 pm, "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> wrote:
> Użytkownik "ZbyszekZ" napisał w
wiadomościnews:1185733299.541062.33330@d55g2000hsg.g
ooglegroups.com...

> 50-60zł pokaż gdzie po ile są te wkrętarki

http://www.allegro.pl/item220293447_gratis_wiertarka
_wkretarka_bezprzewodowa_12v.html
nie szukałem długo, jest 70 z dostawą do domu 80.
Za mniej mozna kupić w sklepach spożywczych (marketach znaczy),
pegsusy i inne takie dziwaczne.

> Firma na pewno gorsza niż Bosch czy B&D, ale to nie chinska czy tajwanska
> zabawka!

Bosch i B&D faktycznie nie są Chin tylko z Indii (ale czy to
różnica?),
mam pełne przekonanie że w Holandii (chyba z tamtą pochodzi np. Skill)
też nie mają takiej fabryki :-)

> Cena też znacznie niższa niż wspomianych firm, a nie chce wydawac
> ponad 250zł na na narzędzie, ktore używam sporadycznie. Gdybym zawodowo
> posługiwał sie nim to bym się kierował przede wszystkim twałościa i
> wytrzymałoscia, natomiast w zastosowaniach domowych całkowicie mi to
> wystarcza. Poza tym mam 2 lata gwarancji, jesli zepsuje sie po tych dwoch
> latach to kupie nowe w podobnej cenie.

Ja to rozumiem, sam tak robię, bo skoro coś ma szansę działać za 4 x
niższą cenę to można spróbować, tylko niech to będzie chociaż 3x,
wkrętarkę na prawdę markowej firmy można kupić za mniej niż 200zł
(tylko czy taka różni się czymś od tej za 50?)
Aczkolwiek coraz częściej uważam że biednych ludzi (myślę o sobie) nie
stać na tanie rzeczy, bo kto dwa razy płaci tanio nie kupuje.
Wkrętarkę akumulatorową kiedyś też już kupiłem, jak trzy razy kiedy
była potrzebna miała rozładowane akumulatory to oddałem częściej
używającym (właśnie jakiś Pegasus za ~50zł). Litowe są za drogie jak
na moje użycie.

ZZ@private