Jaki czynsz płacicie?

11. Data: 2005-11-18 09:25:38

Temat: Re: Jaki czynsz płacicie?
Od: Michał Półrola <m...@n...itl.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Nov 2005 09:10:35 +0100, Auguro napisał(a):

> Warszawa Wilanów 102 m2 = 850 zł razem z pradem.
Nowe osiedle w DC na Nowodworach - 6zł od metra, wliczone CO, zaliczki na
ciepłą i zimną wodę.

12. Data: 2005-11-18 10:33:23

Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Gdynia, blok z polowy lat '70, 44m2, 270zl czynszu i 45zl na fundusz
remontowy. W czynszu jest zaliczka na wode. Osobno placimy: woda wg
licznika, prad, gaz.

--
BW,
http://www.bwportal.pl

13. Data: 2005-11-18 10:40:07

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Nov 2005 21:53:03 +0100, Przemolo napisał(a):

> [...]
> za mieszkania we w miarę nowych blokach /70-80m2/ ludzie płacą 500-600zł!)

264 zł za mieszkanie 76 mkw z dużą piwnicą. Woda wliczona ryczałtem,
domofon, sprzątanie klatki... CO wg zużycia gazu. SM w Poznaniu.

14. Data: 2005-11-18 11:11:20

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 264 zł za mieszkanie 76 mkw z dużą piwnicą. Woda wliczona ryczałtem,
> domofon, sprzątanie klatki... CO wg zużycia gazu. SM w Poznaniu.

warszawa: 50 m^2 + piwnica + miejsce postojowe
470 PLN w tym oplaty dla spoldzielni, f. remontowy, ochrona,
ryczalt za wode (zanizony), ryczalt za ogrzewanie (zawyzony), oprocz tego
prad (ok 60 PLN miesiecznie) i rozliczenie wody i ogrzewania wg licznikow
(rocznie doplata jakies 250 PLN)

czyli wychodzi ok 500 PLN z woda i ogrzewaniem

pozdrawiam WM

15. Data: 2005-11-18 11:17:19

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):

> [...]
> czynsz jest naprawdę sporo niższy (z ogłoszeń, które przeglądam to nie
> wynika - czasem za mieszkania we w miarę nowych blokach /70-80m2/ ludzie

Zalezy jeszcze, czy mieszkanie jest spoldzielcze czy we wspolnocie
mieszkaniowej. W tym pierwszym przypadku placisz ,,czynsz'', na wyskosc
ktorego nie masz wplywu, a wladze spoldzielni wydaja go wg wlasnego
widzimisie. Jak wladze sa dostatecznie bezczelne, to nawet nie ma jak
ich skontrolowac.
We wspolnotach jest o tyle lepiej (i przez to taniej), ze kazda zlotowke
przeznacza sie na konkretny cel - dokladnie wiesz, ile placisz za
utrzymanie domu (sprzatanie, zielen, drobne naprawy, ,,wspolny'' prad
itp), ile zarzadcy itd.

th

16. Data: 2005-11-18 13:48:58

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Z czego wynikają tak wysokie koszty? :-o
> Zarządza Wami jakaś spółdzielnia?

Oczywiście, że spółdzielnia. Siemianowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa.

Gosia

17. Data: 2005-11-18 19:40:20

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wroclaw - Muchobor Wielki, mieszkanie 66 m2, SM, budynek 1,5 roczny
czynsz 350 zl/m-c (w tym zaliczka na ciepla zimna wode i ogrzewanie (piec w
piwnicy na caly blok)- rozliczane raz w roku)
pozdr.
Berta

18. Data: 2005-11-19 08:51:12

Od: "Artur" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wroclaw - Muchobor Wielki, mieszkanie 66 m2, SM, budynek 1,5 roczny
> czynsz 350 zl/m-c (w tym zaliczka na ciepla zimna wode i ogrzewanie (piec

Szczecin, nowe budownictwo

120zl [w tym: 3osoby: wywoz smieci, ryczalt na wode 6m3, fundusz remontowy,
sprzatanie, zarzadzanie, oswietlenie terenu i klatek, drobne naprawy]
mieszkanie 2-poziomowe gora 47m2 po podlodze dol 47m2]

19. Data: 2005-11-19 19:24:13

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

Lublin, 52m, SM, 300 zl, piwnica.
Blok z lat 70 tych, media platne osobno.

-cr-

Kuchnia gazowa z piekarnikiem gazowym
czyszczenie szyby w kominku czym??
glosny whirlpool
Ciśnienie w instalacji centralnego ogrzewania
wentylacja w kuchni