Re: Jaki krawat wybrać?

From: Ikselka <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Jaki krawat wybrać?
Date: Sat, 29 Dec 2007 18:46:38 +0100

Dnia Fri, 28 Dec 2007 21:15:33 +0100, Marta Góra napisał(a):

> Litości, poradźcie coś proszę bo oprócz krawatu czeka mnie jeszcze bitwa o
> buty, wolę się przygotować.

Buty tylko czarne lub (chyba nie do kupienia) w kolorze garnituru.
Skarpetki w kolorze garnituru lub ostatecznie czarne.
Co do butów: na wieczór nie mogą to być "półbuciory" na grubej podeszwie,
tylko klasyczna cienka podeszwa, wierzch gładki, bez naszyć, grubych
stębnowań, ozdóbek, no i oczywiście sznurowane cienkimi(!) sznurowadłami,
broń Boże mokasyny (czyli wsuwane); nawet jak "młody" zaprotestuje, to
niech się uczy klasycznej elegancji - wg mnie tak powinien się ubrać
chłopak mojej córki, maturzystki 2008 :-)

--
XL wiosenna
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."