Re: Jaki krawat wybrać?

Data: 2007-12-31 11:51:39
Temat: Re: Jaki krawat wybrać?
Od: Marta Góra <m...@h...pl>

Dnia Sun, 30 Dec 2007 20:35:10 +0100, Kruszyzna napisał(a):

> Hmm, no nie wiem. Krawat w kolorze garnituru, tak? W sumie dlaczego nie?
> Nudy w ubiorze nie bedzie, a jakos szczegolnie szokujace to tez nie jest.
> Nie sadze, zeby to bylo kiczowate.

Wczoraj byli znajomi i stwierdzili że to mięta mocno wątpliwa albo po
wielokrotnym praniu - padły dwie propozycje, coś od złotożółtego z
dodatkiem grafitu lub, uwaga fiolet... W każdym razie chyba jednak jakiś
jasny krawacik będzie:)W ciemny zbyt dostojnie by wyglądał i hmm, za
poważnie.
Po Nowym Roku idę z tą nieszcześną koszulą na zakupy...

Pozdrawiam,
Marta