Re: Jaki krawat wybrać?

Data: 2007-12-31 12:02:40
Temat: Re: Jaki krawat wybrać?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

On Mon, 31 Dec 2007 12:51:39 +0100, Marta Góra <m...@h...pl> wrote:

> Wczoraj byli znajomi i stwierdzili że to mięta mocno wątpliwa albo po
> wielokrotnym praniu - padły dwie propozycje, coś od złotożółtego z
> dodatkiem grafitu lub, uwaga fiolet...

Opcja zloto-zolta brzmi bardzo obiecujaco. Mysle, ze to moze naprawde
fajnie wygladac. Polaczenie fioletowego i zielonego (w roznych wariantach)
to podobno hit sezonu. Mam zgnilozielona bluzke, do ktorej wkladam
fioletowe korale i zupelnie sie to nie gryzie. Jestem za :)

> W każdym razie chyba jednak jakiś
> jasny krawacik będzie:)W ciemny zbyt dostojnie by wyglądał i hmm, za
> poważnie.

Moze tez racja. Mlody w koncu studniowke ma a nie bal weterana :)

> Po Nowym Roku idę z tą nieszcześną koszulą na zakupy...

No to powodzenia :)

Krusz.
--
Kruszyzna