Jaki mam kupić parowar?

1. Data: 2005-08-23 11:32:32

Temat: Jaki mam kupić parowar?
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym sprawic sobie parowar jesnak nie wiem na co zwracac uwage
przy zakupie?Jakiej firmy polecacie i jak sie sprawuje w uzytkowaniu?
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2005-08-24 12:14:10

Temat: Re: Jaki mam kupić parowar?
Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

KASIA napisał(a):
> Chcialabym sprawic sobie parowar jesnak nie wiem na co zwracac uwage
> przy zakupie?Jakiej firmy polecacie i jak sie sprawuje w uzytkowaniu?
> Pozdrawiam Kasia
Bardzo dziekuje wszystkim za posty...nie wierze ze nikt nie posiada
zadnego parowara i nie potrafi podzielic sie wrazeniami z uzytkowania
takowego...nic to ...
Kasia

3. Data: 2005-08-24 12:23:35

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KASIA <k...@r...net> napisał(a):

> Bardzo dziekuje wszystkim za posty...nie wierze ze nikt nie posiada
> zadnego parowara i nie potrafi podzielic sie wrazeniami z uzytkowania
> takowego...nic to ...

No to zaraz na mnie kamienie polecą? Bo używam przystawki Varoma do thermomixa
i sobie ją chwalę. A jak wcześniej szukałam parowaru, to mnie szlag trafiał na
to, że one wszystkie plastikowe (no wiem, w Varomie też mam przykrywkę
plastikową, ale większość to metal), a mi się jakoś wydawało, że ten plastik
to będzie śmierdział.

Atunia

4. Data: 2005-08-24 12:28:55

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2005 14:14:10 +0200, Waćpanna lub Waćpan *KASIA*, w
wiadomości news:<news:deho9o$kdt$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

To nie wierz, Twój problem :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

5. Data: 2005-08-24 12:40:23

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dziekuje wszystkim za posty...nie wierze ze nikt nie posiada
> zadnego parowara i nie potrafi podzielic sie wrazeniami z uzytkowania
> takowego...nic to ...

nie złość się Kasiu :-)))
mam Tefala dwupiętrowego typ FS20 - mozesz go zobaczyć:
http://cokupic.onet.pl/181,207,213,0,1,0,10917,0,pro
dukt.html
ale jakis gamoń nazwał go "kombiwarem" - to na pewno jest parowar!!!
uzywam go od wieeeelu lat - cały jestem zadowolony, nie mam większych
problemów z osadzaniem sie kamienia na wytwornicy pary, nie rysuje sie ani
wewnątrz, ani na zewnątrz, nie nawalił ani razu, ma wkładke do parowania
barwiących warzyw (np. buraków), ma wkładke do przygotowywania kasz, ryżu
itp. nie zajmuje duzo miejsca - a stoi u mnie zawsze na wierzchu (na
blacie kuchennym :-))) Łatwo się myje. We Wrocławiu jest dobry serwis -
korzystałem z niego "lecząc" inne urządzenia i przepytałem przy okazji.
Wiesz zapewne, ze parujemy produkty bez soli i smak jest znakomity...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

6. Data: 2005-08-24 14:03:54

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> Dnia Wed, 24 Aug 2005 14:14:10 +0200, Waćpanna lub Waćpan *KASIA*, w
> wiadomości news:<news:deho9o$kdt$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> To nie wierz, Twój problem :)

ot kulturalna odpowiedz....:(
Kasia

7. Data: 2005-08-24 14:50:14

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 24 Aug 2005 16:03:54 +0200, Waćpanna lub Waćpan *KASIA*, w
wiadomości news:<news:430C7E4A.9000200@roger4.net> zawarł, co następuje:

> ot kulturalna odpowiedz....:(

Byla kulturalna, słów wulgarnych nie zawierała, jedynie trochę irytacji
spowodowanej faktem, że wiekszości ludzi wydaje się, że to pogotowie
kulinarno-techniczne i że w 24h (bo tyle mniej więcej czasu minęło pomiędzy
dwoma Twoimi postami) otrzymają wszelakie odpowiedzi.
Cierpliwości.

BTW ja nie mam parowara i nie znam nikogo, kto ma.

8. Data: 2005-08-25 08:54:40

Od: KASIA <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> [...]
> dwoma Twoimi postami) otrzymają wszelakie odpowiedzi.
> Cierpliwości.
>
> BTW ja nie mam parowara i nie znam nikogo, kto ma.

Wiec powiedz mi jakiego typu posty powinny sie znalesc na grupie aby
ktoś nie posegregowal ich do pytan typu "kulinarno-technicznych" a
zresztą... ta grupa nie jest tą samą co kilka lat temu...teraz to
najlepiej wyslac kogos na google albo napisac poczekaj sobie spokojnie i
bez nerwow...
Kasia

9. Data: 2005-08-25 11:04:15

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2005 10:54:40 +0200, Waćpanna lub Waćpan *KASIA*, w
wiadomości news:<news:dek0vi$bcu$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> zresztą... ta grupa nie jest tą samą co kilka lat temu...teraz to
> najlepiej wyslac kogos na google albo napisac poczekaj sobie spokojnie i

Ależ sam post jest ok, tylko Twoja niecierpliwość nie. A grupę znam od kilku
lat, ale cóż, wszystko się zmienia :)

10. Data: 2005-08-25 20:19:58

Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> --
> serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)

czerwone porzeczki a alkohole..
GRAJ W GRY I ZARABIAJ KASE
Doskonały i prosty przepis na placek drożdzowy ze sliwkami
Z pl.misc.militaria - jabłak na grillu by Fishman ;-)