Re: Jaki mam kupić parowar?

From: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jaki mam kupić parowar?
Date: Wed, 24 Aug 2005 14:40:23 +0200

> Bardzo dziekuje wszystkim za posty...nie wierze ze nikt nie posiada
> zadnego parowara i nie potrafi podzielic sie wrazeniami z uzytkowania
> takowego...nic to ...

nie złość się Kasiu :-)))
mam Tefala dwupiętrowego typ FS20 - mozesz go zobaczyć:
http://cokupic.onet.pl/181,207,213,0,1,0,10917,0,pro
dukt.html
ale jakis gamoń nazwał go "kombiwarem" - to na pewno jest parowar!!!
uzywam go od wieeeelu lat - cały jestem zadowolony, nie mam większych
problemów z osadzaniem sie kamienia na wytwornicy pary, nie rysuje sie ani
wewnątrz, ani na zewnątrz, nie nawalił ani razu, ma wkładke do parowania
barwiących warzyw (np. buraków), ma wkładke do przygotowywania kasz, ryżu
itp. nie zajmuje duzo miejsca - a stoi u mnie zawsze na wierzchu (na
blacie kuchennym :-))) Łatwo się myje. We Wrocławiu jest dobry serwis -
korzystałem z niego "lecząc" inne urządzenia i przepytałem przy okazji.
Wiesz zapewne, ze parujemy produkty bez soli i smak jest znakomity...

--
serdeczności! zbisa (Wierny Czytacz Grupy)