Strona główna Grupy pl.rec.dom Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora? Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?

Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?

Data: 2011-01-24 19:12:40
Temat: Re: Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

news:ihib7c$kbe$1@news.onet.pl...

> No to albo pisał bzdury, albo dodatkowo obficie nawilża. U mnie wilgotność
> w salonie zimą waha się między 20 a 40% a nie mam wentylacji mechanicznej.
> W salonie stoi 300l akwarium, z któego woda wyparowuje w tempie ok.
> 30l/tydzień, używam nawilżacza praktycznie 24/h dobę (ok. 10l dziennie
> schodzi).

Ja zwrocilem na to uwage, bo byl to okres grupowego zachwytu wentylacja
mechaniczna. Wiekszosc zwolennikow podawalo wlasnie ten parametr jako jeden
z podstawowych korzysci lub nie korzysci bo za sucho, a tu Kudlaty i jego
dane burzace mit o nizszej wilgoci. Byc moze wazna tez jest pora roku a to
co podawal nie dotyczylo okresu duzych mrozow. Nie sadze, zeby pisal bzdury
bo co to mialoby na celu? Zreszta sprawial wrazenie intelektualnie
rozwinietego.

> Wiem, że u niektórych śmierdzą. Tynki gipsowe wiążą bardzo dużo wilgoci,
> gdy spada temperatura, wilgoć wyraźnie czuć. Przy tynkach cem-wap. tego
> problemu nie ma i dlatego m.in. sporo ludzi wybiera cem-wap.
> Zimą, gdy się grzeje, takie tynki wysychają błyskawicznie.

Prawde mowiac nie raz slyszalem mniej wiecej o tym co piszesz. Ja mam
cementowo wapienne wygladzone gladzia i efektu o ktorym piszesz nie
zauwazylem.

Pozdro.. TK