Re: Jaki przyrzad, uchwyt do wkrecania

Data: 2006-09-12 07:32:52
Temat: Re: Jaki przyrzad, uchwyt do wkrecania
Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> czyli to z linku to jest poniżej wszelkiej krytyki i dno
> absolutne?

http://www.narzedziowy.pl/product_info.php?cPath=248
_250_298&products_id=3181&currency=PLN

> J.

A kto to mioże wiedzieć czy te ze zdjęcia są dobre albo zle. Mialem kontakt z
prawdziwymi końcowkami do wkręcania szpilek. Pracowałem kiedyś w fabryce i tam
też wkrecali szpilki. Mieli kilka zagranicznych końcowek i byli bez szans na
kupno nowych. To rozebrali oryginalne i narzędziownia dorobila niby takie samo.
Ale nie były takie samo. Jakiś czas pracowały dobrze a potem albo kleszczyły się
albo pękaly. Takie coś do wkręcania szpilek to nie kawałek metalu z gwintem w
środku. W tych co widziałem był cały mechanizm z gwintami o rożnych skokach,
lożyskiem oporowym, mechanizmem zaciskania szpilki. Pytający ma do wkręcenia
kilka tysięcy miesięcznie takich szpilek. To nie może tego robić dwoma
nekrętkami albo jakimś pasztetem pospawanym z byle czego. Musi mieć narzędzie.
Tam 4 sztuki są za stowaka. Więcej niż 25 złotych kosztuje dobre wiertło. A tam
końcowka do wkrecania szpilek końcowka kosztuje tyle samo. To chyba dałem Ci
odpowiedź do czego się nadaję. Potrzebne jest marzędzie do produkcji a nie dla
amatora. Ja wiem ze cena 5 tysięcy moze szokować. Samochod można za to kupić. I
to wcale nie najgoeszy. Tylko ze samochodem nie wkreci się szpilki. A kupując
narzędzie za 5 tysięcy wkrecenie jednej szpilki będzie tańsze od zabaw z
nakrętkami 4 razy. Tomek