Re: Jaki przyrzad, uchwyt do wkrecania

Data: 2006-09-12 07:53:40
Temat: Re: Jaki przyrzad, uchwyt do wkrecania
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:6fb9.00000032.450662a3@newsgate.onet.pl...

> Tam 4 sztuki są za stowaka. Więcej niż 25 złotych kosztuje dobre
> wiertło. A tam
> końcowka do wkrecania szpilek końcowka kosztuje tyle samo. To chyba
> dałem Ci
> odpowiedź do czego się nadaję. Potrzebne jest marzędzie do produkcji
> a nie dla
> amatora. Ja wiem ze cena 5 tysięcy moze szokować. Samochod można za
> to kupić. I
> to wcale nie najgoeszy. Tylko ze samochodem nie wkreci się szpilki.
> A kupując
> [...]

Tak, tylko głupia sprawa, ale ja podlinkowałem jedną z droższych
końcówek jakie znalazłem w wyniku szybkiego góglnięcia. Czegoś co
choćby zbliżyło się do podanej przez Ciebie granicy sensowności zakupu
nie udało mi się znaleźć.
Za kilka tysięcy złotych można kupić profesjonalne elektronarzędzie z
najwyższej półki a tu przecież chodzi o w miarę prosty mechanicznie
uchwyt mający się zaciskać na gwintowanym pręcie, no sorry, może ja
się nie znam i nie mam orientacji, bo nigdy czegoś takiego w ręku
nawet nie miałem, ale naprawdę nie widzę powodu, dla którego to coś
miałoby kosztowac więcej niż 1000zł, o kilku tysiącach nie
wspominając, stąd moje wątpliwości.

J.