Re: Jaki rower dla 11-latki?

Data: 2006-06-17 12:33:00
Temat: Re: Jaki rower dla 11-latki?
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał
| Bo ma rower z supermarketu.

niekoniecznie - chociaż 300 zł to pewnie i nie fortuna za rower :)

| To kwestia wyważenia, ustawienia
| klamek, ergonomii.

nie sprzeczam się bo dla mnie rower to ma jechać - w resztę nie wnikam.
Możemy podyskutować na temat nart - bo to jest dla mnie istotniejsze niż np.
rower.

I o ile sie nie czpeiam dorosłych -- jak sie ma
| rower, zeby pojechac po marchew do warzywniaka, to supermarket, czy
| tzw. makrokesz jest idealny, to w przypadku dzieci to trwała krzywda.

dlaczego ?

| Współczuję jej szczerze.

e tam ! jeśli zauważę że ma zamiłowanie zostać drugim Jaskółą to dostanie
odpowiedni rower. Na razie to ów sprzęt częściej stoi w piwnicy niż jest
używany więc nie widzę sensu pakować grubej kasy w coś co będzie stało przez
kilka lat i czekało aż się moja córka namyśli - jeździć czy też nie jeździć.

--
Kasia + 5 letnia Weronika ( ze śliczym różowym rowerem Barbie )
http://www.weronika.ckj.edu.pl/