Re: Jaki sos do babki ziemniaczanej?

Data: 2002-01-30 09:38:09
Temat: Re: Jaki sos do babki ziemniaczanej?
Od: "Joanna Żbikowska" <a...@a...com.pl>

Użytkownik "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a3650e$htb$1@news.tpi.pl...
> Witam serdecznie.
> Mam pytanko. Wrzucilam ostatnio DosiJM przepis na babke ziemniaczana.
> A jaki sos do tego proponujecie?
> Jestem bardzo ciekawa wszelkich propozycji.
> --
> *** ^KIKI^ ***
> Gosia Ceglinska
> k...@i...pl
> g...@p...onet.pl

Witam
A ja bym pozostała przy czymś prostym:
- na zimno - śmietanka kwaśna lekko posolona i poczosnkowana - i już
- na ciepło - sosik grzybowy albo tekki gulaszowy (tylko wtedy to już jest
granat a nie jedzenie).

Poza tym nie wiem jak wygląda przepis DosiJM na babkę ziemniaczaną, ale
będąc jeszcze cielęciną jadłam babkę upieczoną we flaku po żołądku (na wsi
po świniobiciu). Skład jak na placki + malutkie kawałeczki opieczonego
boczku, w tym flaku do bryffanki i do piekarnika - I śmietanką z wierzchu.
Boże!! jeszcze mam smak na języku - jeść!!!! a dopiero 10 rano... jak ja
wysiedzę w pracy do 16....
Joaśka