Re: Jaki sposob na zdrowe zycie?

Data: 2005-09-22 05:34:03
Temat: Re: Jaki sposob na zdrowe zycie?
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>

czw, 22 wrz 2005 o 01:41 GMT: scream wrote:

> No dobrze, ale skąd ta pewność, że zmniejszysz ryzyko? W warzywach też
> jest dużo chemii, przez uprawianie sportu możesz nadwyrężyć sobie stawy
> i dostać reumatyzmu, od picia mleka będziesz miał osteoporozę, a w
> lodach może znajdować się brudna woda, nieświeże jajka albo nawet i
> sperma. Ostatecznie za miesiąc możesz zginąć w wypadku albo umrzeć po
> prostu, sam z siebie (znane są i takie przypadki). A mając 40 lat
> stwierdzisz, że i tak jesteś tak samo chory jak Twoi rówieśnicy, i
> zadasz sobie pytanie, po co było się tak oszczędzać i wszystkiego sobie
> [...]

No skąd, pewnie nie odmawiając sobie nic, czyli - pijąc alkohol i paląc
papierosy, to ryzyko będę miał identyczne? To nawet nie trzeba
naukowców, by to obalić.

W sporcie nie zachowuje się jak wariat, dlatego nie miewam kontuzji,
prędzej sobie lubię zwichnąć nogę podczas normalnego chodzenia po
wybojach. I ostatecznie jutro mogę wpaść pod samochód i tyle z tego
będę miał. I nawet jak w wieku 40 lat będę tak samo chory, to
przynajmniej sobie nie zarzuce, że nie spróbowałem żyć inaczej. Mam
swoje zasady, których zawsze się trzymam i wielu rzeczy mogę się dla
nich wyrzeknąć, a najgorsze jest to, że to nie jest dziś trendi i wielu
niekumatych tego nie potrafi zrozumieć.

--
{ E-mail: a...@p...onet.pl }
{ IRC: Annihilator, Network: PolNet }