Re: Jakie gry dla nastolatki

Data: 2006-01-12 13:28:32
Temat: Re: Jakie gry dla nastolatki
Od: Lucash <lucash@gazetaWYKASUJ_TEN_TEKST.pl>

Lukasz Kozicki napisał(a):
> Debian. Czy ktoś mógłby mi poradzić jakie gry warto zainstalować
> dla kilkunastoletniej dziewczynki? Ja sam grywam wyłącznie we
> freeciw, więc innych gier właściwie nie znam, a szkoda mi czasu
> na instalowanie dziesiątków z nich i sprawdzanie czy się nadają
> czy nie...
[Ciach...]

Cięzko mi trafić w gusta kilunastoleniej dziewczynki, ale skoro pogrywa
w FreeCiv, a jeden z grupowiczów pisał, iż jego córy "trzskały"
Nethacka, podam kilka pozycji wg mnie wartcyh uwagi (eliminując na
wstępie od razu fpp-, wyścici i strzelanki). W każdym razie tak "na
szybko", z głowy:

- Battle for Wesnoth (coś a'la HoM&M)
- Professor Fizzwizzle (bardzo przyjemna logiczne gierka niestety
płatna, choć można w demo pograć...)
- Fish Fillets - Next Generation (również logiczna, free. Gorąco POLECAM!)
- Free Tennis
- Neverball (w to trzeba zagrać :-))
- Lincity-ng (wolna wariancja simcity)
- Glest (RTS, który wg mnie dość kiepsko lokuje się w kategorii "gra dla
dziewczynki", choć nigdy nie wiadomo... w każdym razie warto obejrzeć,
jesli nie dziś, może za 2-3 lata ;-). Wg mnie najlepszy wolny RTS)
- Open Transport Tycoon (tytuł mówi chyba wszystko, z dopasowaniem do
nastoletniej kobiety - jak powyżej. W każdym razie wiecznie młoda gra :-)).
- Do tego dosbox + cała historia rozrwyki komputerowej ;-)

--
Pozdr.