Jakie krzesło do kompa?

1. Data: 2006-11-15 07:25:12

Temat: Jakie krzesło do kompa?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na razie wysiaduję te swoje 10h (pracuję w domu przed kompem) na
kompletnie tragicznym szajsie NowegoStylu, takim biurowym za <200 zł.
Niewygodne to, skrzypi, trzeszczy, rozwala się, oparcie odchyla się
tak, że mając głowę prosto, patrzę w zręb ściany i sufitu i nie ma na
to blokady. Porażka totalna, nie kupiłbym tego nawet wrogowi. Tragedia.
Miałem wcześniejszą wersję tego krzesła, była znośna, tyle że popękało
żeliwne mocowanie oparcia (a słoniem nie jestem ;-)

Postanowiłem toto wypi*lić na śmietnik (przeszła mi przez głowę myśl,
żeby podarować do jakiegoś domu dziecka, ale potem się zreflektowałem,
że przecież te dzieci nic złego nie zrobiły, żeby je na to skazywać...).

Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być wygodne, trwałe, w cenie do 500
zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)
--
Samotnik

2. Data: 2006-11-15 09:26:55

Temat: Re: Jakie krzesło do kompa?
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik napisał(a):

> Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być wygodne, trwałe, w cenie do 500
> zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
> kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)
Klasyczne twarde krzesło z drewnianym oparciem, opcjonalnie z poduszką.
Jakieś 50zł a na zamówienie moze być troche droższe. Nei ma elementów
mechanicznych, jest wygodne, nie powoduje skrzywienia kręgosłupa. Siedzę
na takim już dobre 7 lat i nei zamierza zmieniać (choc by sie przydało
bo jest już tak zużyte ze wizualnie nie pasuje do pomieszczenia ).

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.

3. Data: 2006-11-15 13:17:17

Od: "Jotka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Miałem wcześniejszą wersję tego krzesła, była znośna, tyle że popękało
> żeliwne mocowanie oparcia (a słoniem nie jestem ;-)

W cenie się nie zmieścisz ale pomazyć warto... a może na allegro bedzie:

http://www.sitag.pl/pol/pol_produkt.php?page=reality
_G209040PU&grupa=reality

J.

4. Data: 2006-11-15 15:49:22

Od: "Robert S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedawno miałem podobny dylemat tylko ze budzet zaplanowąłme 2x wiekszy duzy
wybór bedziesz miał tu
http://www.centrumkrzesel.pl/

wybrałm model Nova (jak dobrze pamietam wersje naj za 1031zł ale najtansza
wersja okolo 750 zł dla tego modelu)
osobiscie mam problemy z kregosłupem (skolioza) wiec fotel ma wybrzuszenie w
czesci lędzwiowej (mam nadzieje ze nie pokiełbasiłem nazewnictwa) i takie
bym ci polecał . siedzisko ma wysokie oparcie (tez mam ok 180 cm zwrostu)
siedzisko szerokie ja mam sporo miejsca ale wszystkie zanki na ziemi i
niebie wskazują ze mam niedowage (kości obciągniete skórą ale ostatnio moja
waga wzrasta :-)

Wiec poogladaj sobie napewno coś znajdziesz

5. Data: 2006-11-15 19:46:30

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 15, 8:25 am, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być wygodne, trwałe, w cenie do 500
> zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
> kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)

Nie da się zdalnie, to jest jednak do Twoich 4 liter.
W supermarketach jest taka sieć sklepów 4 litery sie nazywa,
Mają zwykle spory wybór więc można się przejść i popróbwać.
Oprócz tego mają promocje i można trafic na fajne siedzisko.
Mnie sie udało za coś koło 300pln kupić fotel (co prawda NowyStyl
ale cena na stronie była koło 800) i już 3 czy 4 lata działa i nic
jeszcze nie odpadło ;-)

--
ZZ@private

6. Data: 2006-11-15 22:00:27

Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być wygodne, trwałe, w cenie do 500
> zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
> kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)

My od jakiegos poltora roku uzywamy 2 "siatkowych" krzesel z jyska. Kosztowaly
chyba 400 zl ale widze na na nie czasem promocje za 299. Sa wysokie, dosc
sztywne (jak dla mnie ok), nie lepia sie do skory latem. Podobne
krzeslo "firmowe" kosztowalo ok 1000 zl. Wybralismy je po dlugim "testowaniu"
krzesel we wroclawskich sklepach.
Pozdrawiam
Ania

7. Data: 2006-11-16 11:05:30

Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jotka napisał(a):

> W cenie się nie zmieścisz ale pomazyć warto... a może na allegro bedzie:
>
> http://www.sitag.pl/pol/pol_produkt.php?page=reality
_G209040PU&grupa=reality

> J.

bardzo udane jest STILLO - NOWY STYL - cena do ok. 300 zł
http://pasaz.onet.pl/szukaj_najpop.html?search=s&zak
=0&g=0&simple=stillo&ID=PASAZ
http://www.nowystyl.com.pl/index_pl.html

8. Data: 2006-11-17 13:19:40

Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jako osoba pracująca w branży dobrze Ci radzę - trzymaj się z dala
od Nowego Stylu ;)
Generalnie - to nie są dobre krzesła, tylko masówka.

W cenie ok. 500 pln mógłbyś mieć np. krzesło Capri lub jeszcze
tańsze Solo z mechanizmem synchro z Profi m. Albo Uwu, tyle że do 500
pln będzie bez synchro. Innym dobrym producentem jest Bejot (moim
osobistym faworytem, którego zresztą kupiłam sobie też do domu i na
którym siedzę w pracy, - a wybór foteli w firmie jest wyjątkowo
duży :))) - jest Partner z Bejota, ale kosztuje z mechanizmem synchro
i regulowanymi podłokietnikami więcej - chyba od 700-800 pln wzwyż).
Na ich fotele jest 3 lata gwarancji (czasem dystrybutorzy to
ograniczają, ale bezzasadnie - należy się 3 lata i tyle).

Generalnie 500 pln to wbrew pozorom mało jak na dobre krzesło :(
Zasadniczo bardzo polecam mechanizm synchro oraz - jeśli lubisz -
regulowane podłokietniki. Cała reszta typu regulacja głębokości
oparcia, regulacja muldy lędźwiowej, mocniejsza sprężyna (dla osób
sporo ważąych), zagłówki itp. to w gruncie rzeczy bajery ;) Aha, i
dobierz sobie dobrze kółka - są inne do podłóg twardych (typu
parkiet, panele, płytki) i inne do miękkich (dywany). Oraz koniecznie
do krzesła trzeba się przymierzyć.

Konkretnego dealera tych firm nie polecę - zazwyczaj jeden ma krzesła
obu firm (często jeszcze dodatkowo Sitaga, Sedusa - ale to już wysoka
półka - i też jakieś ochłapy z Nowego Stylu), na stronach
internetowych powinny być konkretne dane.

pozdrawiam,
Magda

9. Data: 2006-11-19 08:37:05

Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuję zatem krzesło-fotel. Ma być wygodne, trwałe, w cenie do 500
> zł. Jakieś typy? Warunki fizyczne przeciętne - 180cm wzrostu w
> kapeluszu, na krawędzi nadwagi. ;-)

Nie podam konkretów niestety, ale pare spostrzeżeń. Miałem kilka krzeseł do
pracy.
Ostatnie z Profi-m, profilowane, jedno z tańszych, niestety IMHO gorsze od
poprzedniego. Profilowanie niewiele mi pomaga. Poprzednie było w formie
fotela, miękkie obicie, ale siedzisko z innego materiału niż zwykła gąbka.
Może je rozbiore - pokrowiec na zamek był.. Firmy nie pamiętam.
Stad wnioski :
- siedzisko nie może być bardzo miękkie, bo tyłek cięzszy opadnie na deskę i
nie o to chodzi.
- ciało nie powinno mieć styku z twardymi częsciami
- podłokietniik - lepsze miękkie niż twarde, długośc nie ma wielkiego
znaczenia, bo łokieć wypada blisko oparcia przy pisaniu. Regulacja
podłokietniów - przydatna, ale jakoś się obchodzę bez, mam 174 cm
- siedzenie w sklepie przez minutę nie jest dobrym testem, wiele wad
wychodzi po godzinie
- kółka - owszem są różne, ale nie demonizowałbym tego. Za to nóżki na
jakich są - uwaga niektórzy producenci dają sam plastik, jak pęknie to
tragedia. Unikaj najtańszych krzeseł.

Na co uważać przy montażu okien
Usługi budowlane i instalacyjne.
Pozwolenie na budowę a ekogroszek.
[WRC] Wymiana grzejnikow bez spuszczania wody
Wykładzina elastyczna (linoleum) na płytki