Re: Jakies aktualne zestawienie kosiarek?

Data: 2006-07-17 13:07:36
Temat: Re: Jakies aktualne zestawienie kosiarek?
Od: " BrunoJ" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

> (38E)
>
> Do takiego areału (;-)) to kup najtańszy Rotak Bosch - używam takiego od
> zeszłego roku, na razie bo mam większy trawnik w planie.
> Waży tylko 7kg i ma napęd paskowy - kosi bez problemu chwasty do 0,5m
> i jest odporny na kamienie - nie przeciąża silnika.
> Bardzo lekki i manewrowy model do małego ogrodu
jedyny problem jest taki ze najtanszy rotak Bosha (1kW, 30cm)
kosztuje w okolicach najdrozszych modeli krzakowatych firm (460zl w leroy
jesli dobrze pamietam) Chcialbym bardzo byc przekonany ze jest 2.5x lepszy od
podobnych funkcjonalnie Al-ko czy Asgatec (ceny do 200zl).
Tak przy okazji , zwrocilem jeszcze uwage na sprzet Gardenia (drogi, bo
mial skrecana 'kierownice'. A* maja ok 95-96 dB glosnosci, ten sprzet
mial 87 (!). Czy faktycznie sa az takie roznice miedzy prostymi kosiarkami
elektrycznymi?

pozdrawiam
Bruno