Re: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?

Data: 2016-10-06 21:51:28
Temat: Re: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

W dniu 2016-10-06 o 19:06, LeoTar pisze:
> [...]
ype=3

> Czytaj wątki towarzyszące bo nie za bardzo chce mi się powielać wiele
> razy to samo. A poza tym niektórzy się denerwują powtórkami.

Odniosłem się do tego co napisałeś w tym wątku. Bardzo konkretnie
opisałeś czym jest i do czego służy prawo. Nawet ci rację przyznałem. Po
czym zapytany o konkret kazałeś mi sobie tym prawem dupę podetrzeć.
Myślisz że jak poczytam "wątki towarzyszące" zmieni to jakoś zasadniczo
wydźwięk sytuacji? ;)

i jeszcze to:
> [...] bo nie za bardzo chce mi się powielać wiele
> razy to samo.

Śmiem wątpić w szczerość twojego niechceniamisię. Mianowicie od lat
pierdolisz w kółko to samo i jakoś ci to nie przeszkadza (powtarzanie).
Zobacz, zawsze gdy czujesz się pewny swego, bez względu na to kto jest
oponentem jesteś w miarę uprzejmy. Tu teraz w stosunku do mnie jesteś
delikatnie mówiąc nieuprzejmy. Wniosek - chcesz po prostu uciąć temat,
gdyż jesteś tu zapędzony do narożnika.

Dębska