Re: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?

Data: 2016-10-19 08:21:14
Temat: Re: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?
Od: LeoTar <l...@l...net>

Marek Cz. pisze:

> Nie nie wydaje się mi. Ludzie nie musieli lecieć na Księżyc aby
> dowiedzieć się o jego istnieniu. Einstein nie musiał lecieć z
> prędkością światła, aby dowiedzieć się co się wtedy dzieje z czasem.
> Kelwin nie musiał zmrozić helu do zera bezwzględnego, aby stwierdzić
> że jest tak niska temperatura że niżej już się nie da, bo temperatura
> jest miarą energii jakie mają atomy danego ciała... itd...

A więc wszystko to to tylko niepotwierdzone teorie, które albo zostaną
potwierdzone albo też zostaną zapomniane i zastąpione innymi teoriami.
No chyba, że osiągnięty zostanie CEL, któremu służy nauka. A celem tym
jest samopoznanie S(T)wórcy poprzez Doświadczenie, o którym piszę. Gdy
osiągnięty zostanie CEL technologia zostanie zastąpiona przez Wolną
Wolę, której moc twórcza jest nieograniczona i która zastąpi nasz obecny
wysiłek budowania coraz wygodniejszego świata materialnego. Każdy będzie
w stanie tworzyć tyle ile będzie potrzebne jemu i społeczności, w której
żyje. Ponieważ zniknie problem kompleksu Edypa/Elektry więc zniknie
potrzeba "leczenia się" z tego kompleksu poprzez stawanie się coraz
lepszym; wszak stan Absolutu pozbawia racji bytu istnienie czegoś
takiego jak "wyścig szczurów" po to tylko by samemu sobie udowodnić, że
jest się lepszym od pana boga, za którym ukrywamy nienasyconego rodzica.

> Czy Ty doświadczyłeś tego co chcesz zaproponować innym? Czy
> stworzyłeś w końcu to swe idealne społeczeństwo w mikroskali, aby
> pokazać innym że masz rację? Nie. Więc idź w końcu i to zrób, a nie
> gadasz, gadasz i gadasz. To co gadasz i to co piszesz, według samego
> Ciebie niczego kogoś innego nie nauczy. Więc po próżnicy się
> klepiesz w klawiaturze.

Nie zapominaj o tym, że społeczeństwo z jego obecnym stanem świadomości
ukarało by mnie za złamanie odwiecznego zakazu seksualnego. Muszę więc
wpierw zadbać o własne bezpieczeństwo by nie narazić się na śmiertelne
retorsje ze strony tzw. prawa stanowionego. Ten stan mogę osiągnąć albo
przekonując prawniczy świat o sensowności proponowanego rozwiązania albo
też ośmieszając obowiązujące prawo stanowione przez organizacje
nieświadomego społeczeństwa przeszłości. Ośmieszenie i ukazanie ślepoty
i bezwartościowości prawa wyrosłego z nieświadomej przeszłości
doprowadzi faktycznie do zniszczenia tego prawa i zastąpienie go prawem
absolutnym opartym na Wiedzy a nie na chciejstwie.

Nie jest błędem chcieć uwolnić się od istniejącej patologii i działać w
imię zmiany tego stanu. Niewybaczalnym błędem jest trwać bezczynnie
będąc zadufanym w słuszność tradycji.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/