Re: Jeste metoda analityczna na Pavulon w ekshumacjach

From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jeste metoda analityczna na Pavulon w ekshumacjach
Date: Tue, 29 Jan 2002 13:28:58 +0100

Lech Trzeciak wrote:

> Większość leków, przedawkowana, może spowodować śmierć - na szczęście w
> odniesieniu do większości z nich przedawkowanie pozostaje możliwością czysto
> teoretyczną (np. połknięcie 1000 tabletek raczej nie wchodzi w grę; większość
> leków jest zresztą dostępna tylko na receptę). Najlepiej jednak, gdy te
> informacje znane są wąskiemu gronu wtajemniczonych (czytaj: lekarzy), stąd
> dyskusje na temat: czym jeszcze można zabić uważam za wysoce niestosowne.

Ubolewam ze tak myslisz.
Gdyby wiedza nt. dzialania pavylonu byla w Polsce rozpowszechniona od 10
lat, to pewnie uniknelo by sie obecnej sprawy.

W Stanach nt. pavulonu, dzialania i skutkow napisano 10 lat temu
wszystko i kazdy z dostepem do internetu mial dostep do tej wiedzy,
informacji.

Wykorzystanie pavulonu do wykonywania kara smierci opisano 12 lat temu.
Jestes mitomanem, skoro mowisz ze wiedza w Polsce powinna byc dla
wtajemniczonych.
W Stanach ta wiedza jest publicznie dostepna, jawna, wlasnie dla dobra
demokracji, aby chronic demokracje.

Sugerujesz powstanie niebezpiecznego precedensu, ze w uzyciu beda liczne
substancje, srodki farmakologiczne, ktore jedni beda mogli uzyc do
pozbawiania innych zycia, a ci pozbawieni zycia, ich rodziny
nadal beda zyli w przeswiadczeniu ze zgon nastapil z przyczyn
naturalnych.

Mysle ze zrozumiesz teraz swoj blad, ktorego rozpowszechnianie moze
prowadzic do dalszych tak tragicznych zdarzen jak w Lodzi.

To jest dokladnie tak, jakby mechanik samochodowy, czy fabryka
samochodow ukrywala w samochodzie tajne mechanizmy, znane tylko
wtajemniczonym, ktore moga powodowac otwarcie poduszki podczas jazdy,
nagle zwiekszenie mocy silnika i predkosci o 50%.

Auschwitz nie byl tak dawno i nalezy podejmowac wszelkie dzialania
aby takie male, prywatne Auschwitze nigdy sie nie powtorzyly.

A droga do tego jest upowszechnianie w spoleczenstwie wiedzy o
zagrozeniach, o substancjach szkodliwych, zagrazajacych zdrowiu, w
szkole, na studiach, w domu, w prasie.

Jacek