Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

151. Data: 2005-09-23 07:04:53

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: "wete" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dgvf64$prj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ta kobieta mi się obłednie podobała/podoba. W przeciwnym wypadku nawet bym
> się nie zastanawiał.

Jeśli już dwie osoby mówią to samo, to warto sie nad tym zastanowić.
Mówią, bo moze juz same coś przeżyły i mają więcej doświadczenia zyciowego.
Widzą te sprawy obiektywnie, z dystansu i wiedzą, że to nie jest dobre dla
Ciebie. Poszukaj sobie fajnej dziewczyny (mnóstwo jest takich), która też na
pewno Ci się spodoba i będziesz szczęśliwy, mając WŁASNE dzieci. Nie
bedziesz musiał przez całe życie borykać się z cudzymi dziećmi, które wcale
nie muszą Cie zaakceptować. Własny ojciec bedzie dzieciom zawsze bliższy niż
ty. Po co masz się skazywać na takie dziwaczne sytuacje? Zastanów się.

152. Data: 2005-09-23 09:24:53

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wete <w...@w...pl> napisał(a):

> Własny ojciec bedzie dzieciom zawsze bliższy

Nieprawda. Znam wiele przypadków, gdzie p.o. ojca jest
nieporównywalnie bliższy niż ojciec biologiczny.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

153. Data: 2005-09-23 10:34:38

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda. Znam wiele przypadków, gdzie p.o. ojca jest
> nieporównywalnie bliższy niż ojciec biologiczny.
Mowa o sierotach? :>
pozdr.

154. Data: 2005-09-23 12:01:41

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wytnij_to <(wytnij_to)k_s_lis_@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Mowa o sierotach? :>

Nie. Mowa o dzieciach wychowywanych w 2 związku, np. matka+ojczym.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

155. Data: 2005-09-23 12:16:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Nie. Mowa o dzieciach wychowywanych w 2 związku, np. matka+ojczym.

Córka mojej koleżanki ojcu nigdy nawet na kolanach nie usiadła, za to z
TŻ mamy żyje w świetnej komitywie.

Pozdrawiam
Ewa

156. Data: 2005-09-24 20:40:34

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i pozniej okazalo sie, ze wcale sie nie zmienil (nawet zeby stracil).

Iwon(k)a swoich rechotem dziecko obudziłam;-))z tymi zebami niezle sie
wstrzeliłas.

Gosia

157. Data: 2005-09-25 04:27:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message

> Iwon(k)a swoich rechotem dziecko obudziłam;-))z tymi zebami niezle sie
> wstrzeliłas.

no a jak ;)) musze siedziec w temacie ;)))

iwon(k)a

158. Data: 2005-09-29 08:18:57

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> wrote in message

> a to nie wiedzialam, ze Bog jest TZ dla Ciebie.

?????
Coś sobie Pani ubrdała....

wybacz nie
> doczytalam czegos w Biblii, moza za to wyczytam cos w
> Kodzie Leonarda DaVinci.....

Gratuluję oczytania. Warto, by było połączone ze zrozumieniem.

Margola

159. Data: 2005-09-29 08:19:03

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> wszystko sie moze, ale nie kazdy musi.

Nawrócenie?

Margola Sceptyczna

160. Data: 2005-09-29 08:19:17

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> nie rozdawaj tak współczucia dookoła, czasem oże się przydać tam, gdzie
> będzie bardzo potrzebne i co wtedy ...

Prawdziwe współczucie, podobnie jak inne prawdziwe cnoty, nie wyczerpuje się
nigdy.

Margola

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?