Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

161. Data: 2005-09-29 08:19:47

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dgp8aj$4j6$1@inews.gazeta.pl...
> Ot i Polki, nisko się cenią.

Ot, i cudzoziemka, wyżej s...
...ię ceni.

> Zaczynają się cenić, gdy ten, na którego się zapracowywały odchodzi. No
> comment, zmęczyła mnie ta dyskusja.Nie byłam przeciwko miłości, gdy nie ma
> pieniędzy, lecz przeciwko karmieniu darmozjada w sytuacji, gdy do
> karmienia i ubrania, wykształcenia jest/są jeszcze dziecko/dzieci.

Co Cię uprawnia do takiego zadzierania nosa, z ciekawości zapytam?

Margola

162. Data: 2005-10-05 07:40:31

Od: "Agent0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieta obłednie mi się podoba i zwiazek rozwija się. Jestem od niej
> starszy o 2 lata. Co o tym myslicie? Czy 3 dzieci to duze obciazenie? Moja
> matka jest przerażona.

Na matkę kładź laskę, ale popukaj się w czółko i znajdź sobie pannę. Po co
Ci uzywana? Nie stać na nową?
Kasa to też bez znacznia, bo nie o to w życiu chodzi.
Jacek

163. Data: 2005-10-05 14:29:10

Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na matkę kładź laskę, ale popukaj się w czółko i znajdź sobie pannę. Po co
> Ci uzywana? Nie stać na nową?
> Kasa to też bez znacznia, bo nie o to w życiu chodzi.
> Jacek
Używana ale w bardzo dobrym stanie ;-) i chyba mnie kocha więc jest się nad
czym zastanawiać... Ale dziękuję za zajecie stanowiska.

164. Data: 2005-10-05 20:08:56

Od: "malwa1" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Na matkę kładź laskę, ale popukaj się w czółko i znajdź sobie pannę. Po co
>Ci uzywana? Nie stać na nową?
>Kasa to też bez znacznia, bo nie o to w życiu chodzi.
>Jacek

Znasz nieuzywana panne? Domyslam sie ze chodzi ci o dziewictwo:) , z tym
chlopak bedzie mial problem albo prokuratora za pasem, "uzywana " czyli
prawie 99% do 18- stki jest "uzywana", czesc z nich ma aborcje za soba.Nie
wiedzialam ze urodzenie dzieci agencie 07 cos tam , nazywa sie
uzywaniem :)...co nasuwa sie od razu z wybrakowaniem kobiety. Szowinistyczne
bardzo pdejscie.
PS.Do zakochanego w kobiecie z trojka dzieci!. Jesli masz nieszczesliwa
mezatke przy sobie, ktora wychowuje trojke dzieci to nie powiem ci ze to
extra trafienie w totka, ale szansa na dobre zycie jest. Zwlaszca jesli cie
kocha to napewno doceni cie i twoje poswiecenie.

Mozesz... aczkolwiek nie musisz , ale mozesz byc z nia bardzo, bardzo
szczesliwy, zwlaszcza jesli cie rzeczywiscie kocha a ty ja, to durne
przekomarzania na polnews nie powinno przeszkodzac wam. Obys dalej byl
oblednie zauroczony nia.Pozdrawiam Malwa
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

165. Data: 2005-10-06 08:11:23

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS.Do zakochanego w kobiecie z trojka dzieci!. Jesli masz nieszczesliwa
> mezatke przy sobie, ktora wychowuje trojke dzieci to nie powiem ci ze to
> extra trafienie w totka,
Ja powiedziałbym że jest to raczej życiowa bramka samobójcza. Nigdy nie
jest tak że tylko jedna strona jest odpowiedzialna za rozwód.
I trójka dzieci na głowie. Niewesoło.
No chyba że ta rozwódka jest cholernie bogata lub/i Rozpruwacz jest
osobą której wogóle się w życiu nie układa. Wtedy nie musi to być zły wybór.

> ale szansa na dobre zycie jest.
Wg mnie - mała.

> Zwlaszca jesli cie kocha to napewno doceni cie i twoje poswiecenie.
Hmmm, może doceni. Najlepiej jakby Rozpruwacz dowiedział się czemu był
rozwód i co mówią znajomi. Wiesz - rozwód mógł być właśnie z powodu
charakteru kobiety.

BTW. najnamiętniejszy okres w życiu to narzeczeństwo + nowożeństwo - sam
na sam z partnerem (u mnie przez 5 lat). Rozpruwacz tego miał nie
będzie. Jego strata (wielka).
pozdr.

166. Data: 2005-10-06 08:13:15

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry, przeczytałem właśnie że Rozmawiacz a nie Rozpruwacz...
ale walnąłem...
pozdr.

167. Data: 2005-10-06 10:35:48

Od: "malwa1" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja powiedziałbym że jest to raczej życiowa bramka samobójcza. Nigdy nie
>jest tak że tylko jedna strona jest odpowiedzialna za rozwód.

OTOZ MILY PANIE NIGDY NIE MOW - NIGDY:)
>I trójka dzieci na głowie. Niewesoło.
TROJKA DZIECI NA GLOWIE TO NAPEWNO OBOWIAZEK, Z TYM MUSI SIE LICZYC I MYSLE
ZE POMYSLA O TYM:)
>No chyba że ta rozwódka jest cholernie bogata lub/i Rozpruwacz jest
>osobą której wogóle się w życiu nie układa. Wtedy nie musi to być zły wybór.

>Wg mnie - mała.

SZANSA JEST ZAWSZE, A TRUDNE OKOLICZNIOSCI NIERAZ BARDZIEJ DOPOMAGAJA W
CEMENTOWANIU ZWIAZKU NIZ SAM MIOD.
> [...]
>
>BTW. najnamiętniejszy okres w życiu to narzeczeństwo + nowożeństwo - sam
>na sam z partnerem (u mnie przez 5 lat). Rozpruwacz tego miał nie
BYWA MILO , MILO, NADCHODZI PIERWSZY PROBLEM I JEST JEDNO WIELKIE BUM:)

168. Data: 2005-10-06 10:58:13

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wytnij_to" <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:4344DC2B.9010803@poczta.onet.pl...
> Ja powiedziałbym że jest to raczej życiowa bramka samobójcza. Nigdy nie
> jest tak że tylko jedna strona jest odpowiedzialna za rozwód.
> I trójka dzieci na głowie. Niewesoło.

Jakby Ci to ładnie... Mój TŻ uważa, że całkiem przyjemnie.

> No chyba że ta rozwódka jest cholernie bogata lub/i Rozpruwacz jest
> osobą której wogóle się w życiu nie układa. Wtedy nie musi to być zły
wybór.

Nie byłam nigdy bogata. A mój mąż (obecny) nie jest osobą, której się w
życiu nie układało.

> Wg mnie - mała.

Głupoty.

> Hmmm, może doceni. Najlepiej jakby Rozpruwacz dowiedział się czemu był
> rozwód i co mówią znajomi. Wiesz - rozwód mógł być właśnie z powodu
> charakteru kobiety.

sam wyżej napisałes, że zwykle wina leży po obu stronach. Jeśli to kwestia
charakteru to na pewno nie jej, tylko obojga. To się nazywa niezgodność
charakterów. I polega na tym, że dwie konkretne osoby nie moga się dogadać.
Ale jedna z tych osób z kimś innym potrafi się świetnie dogadać i druga też.
Znajomych bym nie pytała. Zwykle mówią o rzeczach, o ktorych nie mają
pojęcia. To ma być związek a nie kupno miksera bez gwarancji.

> BTW. najnamiętniejszy okres w życiu to narzeczeństwo + nowożeństwo - sam
> na sam z partnerem (u mnie przez 5 lat). Rozpruwacz tego miał nie
> będzie. Jego strata (wielka).

Dlaczego nie będzie miał?

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

169. Data: 2005-10-06 10:59:25

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malwa1" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> BYWA MILO , MILO, NADCHODZI PIERWSZY PROBLEM I JEST JEDNO WIELKIE BUM:)

Po pięciu latach? Chyba niekoniecznie.
BTW chyba CAPS ci się popsuł...

170. Data: 2005-10-06 11:03:58

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wytnij_to" <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:di2mak$ot$2@news.agh.edu.pl...
> sorry, przeczytałem właśnie że Rozmawiacz a nie Rozpruwacz...
> ale walnąłem...

Och, żeby tylko to... Nie przejmuj się. To było najmniej kompromitujące.

Margola

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?
Mieszkanie - problem moralny?