Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

221. Data: 2005-10-11 08:44:48

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczekamy, zobaczymy.
> Weźmiesz pannę,
już to zrobiłem

> zrobisz jej 3. dzieci, panna pójdzie w cug, rozwód.....
eeee - w to nie wierzę, za dobrze jest nam

> I kto Cie wtedy weźmie? Alimenciarza z 3. dzieci....
pewnie nikt - wiem. Life is brutal.

> Bezdzietna młoda panna?
Byłoby to szczytem farta dla mnie i hmmm wielkim nierozsądkiem dla panny.
Tak przyznaję, byłbym znacznie gorszą partią.
Zresztą kawaler, który ma na boku dzieciaka też jest bardzo niechętnie
widziany przez kobity jako przyszły maż. Wiem bo mam takiego kumpla.
pozdr, Krzysiek

222. Data: 2005-10-11 08:45:51

Od: "nata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kobieta obłednie mi się podoba i zwiazek rozwija się. Jestem od niej
> starszy o 2 lata. Co o tym myslicie? Czy 3 dzieci to duze obciazenie? Moja
> matka jest przerażona.

Duże. Nie radzę sie wiązać. Matkę rozumiem.

Prześledziłam cały ten wątek i widzę, że poza kilkoma wyjatkami wszystkie
opinie naleza tu do osób, które sie rozwodziły, maja nieslubne dzieci, żyja
bez slubu albo w jeszcze jakiś inny sposób mają zycie pokręcone. Dlatego
uważam, ze nie sa to wypowiedzi obiektywne.

223. Data: 2005-10-11 08:47:24

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wytnij_to" <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:434B75B6.6030004@poczta.onet.pl...
> I załatwia sobie szlaban, brak kieszonkowego i parę innych rzeczy.
> pozdr. krzysiek

Tak samo jak w przypadku ojczyma. Jeśli ojczym wychowuje i utrzymuje dziecko
swojej żony to ma takie samo prawo do tego. I żaden sąd temu nie zaprzeczy.

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

224. Data: 2005-10-11 08:52:41

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nata" :

> [...]
> bez slubu albo w jeszcze jakiś inny sposób mają zycie pokręcone. Dlatego
> uważam, ze nie sa to wypowiedzi obiektywne.

Nie prawda, jestem ponad 21 lat po ślubie z jednym facetem, nie mam
nieślubnych dzieci i nie rozwodziłam się wcześniej.
Mam z mężem bardzo udanych synów (19 i 14 lat).
A moja opinia jest taka ze wartość człowieka nie zależy od tego czy ma
wcześniej dzieci.

Stwierdzić można nawet że jak ma wcześniej udane dzieci - to już
sprawdzony.
;-)

Pozdrowienia.

Basia

225. Data: 2005-10-11 08:56:54

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nata" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żyja bez slubu albo w jeszcze jakiś inny sposób mają zycie pokręcone.
> Dlatego uważam, ze nie sa to wypowiedzi obiektywne.

Obawiam się, ze pytane "co o tym myślicie" zakłada odpowiedź subiektywną.

Ooczywiście powiedzmy sobie otrwacie, że osoby, które się rozwiodły i mają
udany drugi związek w wypadku rozważania kwestii, czy związek z osobą juz
rozwiedzioną może się udać, są absolutnie niemiarodajne. Waże są w takm
przypadku obiektywne opinie bezdzietnych panien i kawalerów, najlepiej
praktykujących katolików z nienaganną opinią od proboszcza. Absolutnie się z
Tobą zgadzam.

Margola

226. Data: 2005-10-11 08:57:20

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oshin dorota bugla" <oshin_nospam@nospam_engram.psych.uw.edu.pl>
napisał w wiadomości news:didi1b$9d6$1@h1.uw.edu.pl...
Pewnego pieknego dnia 2005-10-10 12:06 wytnij_to z nienacka napisal/a:
> [...]

> A ja np. na to, że nastolatek może również wygarnąć "idź się... bo co
> prawda jesteś moim ojcem ale masz g... do powiedzenia, bo ja wiem lepiej"

IMO w obu przypadkach to jakaś legenda. IMO jak sobie wychowasz tak masz.
Moje nie odezwałyby się tak ani do biologicznego ani do przybranego. Przez
szacunek chociażby.

227. Data: 2005-10-11 08:58:10

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Tue, 11 Oct 2005 10:45:51 +0200, osoba określana zwykle jako
nata pozwoliła sobie popełnić co następuje:
> [...]
>bez slubu albo w jeszcze jakiś inny sposób mają zycie pokręcone. Dlatego
>uważam, ze nie sa to wypowiedzi obiektywne.

ROTFLMAO.
1. Nie ma w tym wypadku czegoś takiego jak "odpowiedź obiektywna"
2. A od kogo byś chciał odpowiedzi? Od aktywistów Młodzieży
Wszechpolskiej?

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Next time increase \maxdeadcycles if you
`b K...@e...eu.org d' want me to be more patient!(TeX)

228. Data: 2005-10-11 08:58:17

Od: "Elske" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bez slubu albo w jeszcze jakiś inny sposób mają zycie pokręcone. Dlatego
> uważam, ze nie sa to wypowiedzi obiektywne.

Życie bez ślubu jest pokręcone? Ciekawostka.

229. Data: 2005-10-11 08:58:17

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"nata" <n...@w...pl> napisał

> [...]
> żyja bez slubu albo w jeszcze jakiś inny sposób mają zycie pokręcone.
> Dlatego uważam, ze nie sa to wypowiedzi obiektywne.

A jakie/czyje odpowiedzi są dla Ciebie obiektywne i dlaczego?

PozdrawiaM

230. Data: 2005-10-11 09:01:28

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wytnij_to" <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dift1u$psk$1@news.agh.edu.pl...
> Nigdy :). Jedyną na serio traktowaną partnerką była i jest moja żona.
> Żyłem z moją przez 3 lata na kocią łapę :), potem wzięliśmy ślub. Ale ona
> była panną bez przeszłości z porządnego domu

Łżesz ;) Takie nie żyją na kocią łapę. Do tego trzeba mieć pewną
mentalność, której z dobrego domu i bez przeszłości się nie nabędzie - moim
zdaniem.

Margola

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?