Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci

51. Data: 2005-09-19 10:39:17

Temat: Re: Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):
> Nie wiem, dlatego zawsze zakładam najgorsze, żeby się mile
> rozczarować.

Nie można się "mile roczarować", siwa.

Pozdrawiam
Ewa

52. Data: 2005-09-19 10:43:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał(a):
> Jasne, wszystko pięknie i naprawdę rozumiem, ze pięknie dziś to powspominać,
> jednak gdybym miała mieć faceta, który mnie kocha i lubi moje dzieciaki, a
> przy tym groszem nie śmierdzi oraz takiego, który i kocha i lubi, a który ma
> kasę - wybrałabym tego drugiego.

A nie brałabyś pod uwagę przy wyborze _własnych_ uczuć? Liczyłoby się
dla Ciebie tylko to, że _on_ lubi Twoje dzieci, Ciebie i ma kasę? Bo ja
zawsze biorę pod uwagę to, czy _ja_ kogoś lubię/kocham i to jest dla
mnie podstawowe kryterium przy wyborze :-).

Pozdrawiam
Ewa

53. Data: 2005-09-19 11:02:13

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Nie można się "mile roczarować", siwa.

To taki kolokwializm, dość często spotykany. Niejasny?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

54. Data: 2005-09-19 11:29:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> To taki kolokwializm, dość często spotykany. Niejasny?

Drażni mnie jak jasny gwint ;-).

Ewa

55. Data: 2005-09-19 12:49:16

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Nixe mnie niestety
powstrzymują:

> A co proponujesz w zamian?

Może ja zaproponuję: zakładam najgorsze żeby lepsze mieć na potem.

pucchaty

56. Data: 2005-09-19 12:49:24

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> napisał

> Drażni mnie jak jasny gwint ;-).

A co proponujesz w zamian?

PozdrawiaM

57. Data: 2005-09-19 12:53:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> "medea" <e...@p...fm> napisał

> A co proponujesz w zamian?

Wersję poprawną, czyli "być mile zaskoczonym" :-)

Pozdrawiam
Ewa

58. Data: 2005-09-19 13:01:10

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> napisał

> Wersję poprawną, czyli "być mile zaskoczonym" :-)

Ale to takie banalne ;-)

PozdrawiaM

59. Data: 2005-09-19 13:32:37

Od: "Rozmawiacz" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe jaką ona ma szansę na wyrwanie krezusa. Toż to mała mieścina i
> trójka dzieci na karku.

Co to jest krezus?

60. Data: 2005-09-19 15:32:05

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piekne to wszystko, jednak nie jestem za życiem w biedzie. Uczucia? Jeśli
kochałabym, pewnie do głosu dopuściłabym rozsądek. Nie jest sztuką klepać
biedę latami, przez całe życie, by potem móc powiedzieć, że to w imię
miłości. Nie ta miłość to inna. Sorry, ale takie mam zdanie.

"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?
Mieszkanie - problem moralny?
poradnia rodzinna - Poznań?