Jestem na glodzie

1. Data: 2003-08-05 20:50:23

Temat: Jestem na glodzie
Od: "Jarek Wiśniewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dwa miesiace temu urodzila sie nam coreczka i okazalo sie, ze z diety
powinnam wykluczyć (mam nadzieje ze nie na dlugo) jajka, mleko, czekolade.
Moze znacie jakies przepisy na ciasta lub ciasteczka, ale bez tych produktow
?? Pomozcie ...

1. Data: 2003-08-05 20:52:15

Temat: Re: Jestem na glodzie
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Wiśniewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> :-))) ...znaczy sie nie ja jestem na tym glodzie tylko moja zona -
Grażynka
Grażynka niech się zmusi do dziecka!! Może mieć depresję poporodową i wtedy
będzie piła ocet, aby nie karmić!
dżdzownica

1. Data: 2003-08-05 20:53:23

Od: "Jarek Wiśniewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-))) ...znaczy sie nie ja jestem na tym glodzie tylko moja zona - Grażynka

pozdr
Jarek

1. Data: 2003-08-05 21:14:00

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Wi?niewski napisal(a):

>dwa miesiace temu urodzila sie nam coreczka i okazalo sie, ze z diety
>powinnam wykluczyć (mam nadzieje ze nie na dlugo) jajka, mleko, czekolade.

Ktos Wam kitu nawciskal. Z czekolada to prawda. Z jajkami i mlekiem to
bzdura. Znaczy, nie mozna tego spozywac w wielkich ilosciach - sa
ograniczenia, ale bez przegiec. W przypadku dziecka bedzie widac co mu
sluzy a co nie.....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-08-05 21:19:49

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-08-05 21:22:24

Od: "Izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Wiśniewski <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Moze znacie jakies przepisy na ciasta lub ciasteczka, ale bez tych produktow

Szkockie kruche ciastka

175 g maki (krupczatki lub wroclawskiej)
75 g grysiku kukurydzianego
175 g schlodzonego masla lub margaryny (ja wole z maslem)
75 g cukru
tortownica o srednicy 20 cm
rozgrzac piekarnik do 150 st C
Na grubej tarce zetrzec tluszcz, dodac make , cukier i grysik.
Wyrobic ciasto nas gladko.
Wlozyc do lodowki.
Rozwalkowac ciasto tak aby pasowalo do tortownicy.
Po wylozeniu ciasta na spod tortownicy przyklepac go (mozna to zrobic
walkujac szklanka.
Koniecznie ponakluwac gesto widelcem (co 5-8 milimetrow) zeby nie wznosilo
sie w trakcie pieczenia.
Piec ok 1 godziny (mozna sprawdzic patyczkiem czy juz upieczone).
Po wyjeciu naciac promieniscie w 12 kawalkow.
Schlodzis nastepnie zdjac brzeg tortownicy.
Przechowywac w szczelnym pojemniku.

Grysik sprawia, ze ciastka sa lekko chrupiace.

Iza

Mikserem rozbic maslo lub gdy dobrze

1. Data: 2003-08-05 21:25:26

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze znacie jakies przepisy na ciasta lub ciasteczka, ale bez tych produktow

Witam!Wybór jest niewielki, ale proponuję zrobić ciasto francuskie np. z
jabłkami. proporcje:20 dag mąki, 20 dag masła, 1/2 soku z cytryny. Jeśli
będziesz zainteresowany to podam Ci jak go zrobić /długi opis/. pzdr.

1. Data: 2003-08-05 21:42:48

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze znacie jakies przepisy na ciasta lub ciasteczka, ale bez tych produktow

Możesz zrobić też bezy, białko nie zaszkodzi. pzdr.

1. Data: 2003-08-05 22:08:46

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-05 23:42, osoba przedstawiająca się jako
'm...@p...onet.pl' zechciała zauważyć:

Oj, chyba odwrotnie?

R.

1. Data: 2003-08-05 22:54:12

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2003-08-05 23:42, osoba przedstawiająca się jako
> 'm...@p...onet.pl' zechciała zauważyć:

> Oj, chyba odwrotnie?
>
> R.

W tym przypadku nie chodzi chyba o uczulenie ale o potrawy lekkostrawne/ tak
przynajmniej zrozumiałam/, więc białko nie powinno zaszkodzić. Byłam długo na
lekkostrawnej diecie i białko mogłam jeść. Chyba, że powód takiego
ograniczenia jest inny. M

Dlaczego nie lubię Magdaleny D. ?
Sałatka szwedzka
Jak zrobić bigos w te letnie dni?