Re: Jestem powodem rozstania...

From: "Kania" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jestem powodem rozstania...
Date: Tue, 22 Jan 2002 09:39:21 +0100

Bozenko, nie za bardzo podoba mi sie Twoja stronnicza wypowiedz...

> Powiedz,jak dlugo sie znacie?Jak dlugo trwa wasz romans?
> Dziecko jeszcze sie nie urodzilo,czyli albo znacie sie krocej niz ta
> ciaza,albo zdradzal swoja zone z toba.

Sama widzisz... Moze faktycznie zdradzal... moze cos juz wczesniej
nieukladalo. Moze ona zaszla ciaze dlatego, zeby go zatrzymac (jak ktos juz
to trafnie zauwazyl). Moze tak na prawde nie kochal zony... byl z nia z sily
rozpedu, z przyzwyczajenia...

> Moze byli niedobrani,ale to nie twoj problem.
> Ty weszlasz w ich zycie.

Gdyby on tego nie chcial to by jej tam nie bylo. Woina ZAWSZE lezy z obu
stron.

> Zadawanie sie z zonatym,to tak jak kupowanie kradzionego towaru.
> Jak zlodziej pozbedzie sie towaru to idzie i kradnie nastepny.Kupujacy
> napedzaja zlodziejski interes.

Grubo sie mylisz... Nie kazdy zonaty jest szczesliwy w zwiazku. Nawet zonaci
maja prawo do szczescia.

> Nie bede cie oceniac.Kazdy moze znalezc sie w takiej sytuacji jak ty.Pozna
> faceta,w ktorym sie zakocha,ktory dowartosciuje,dla ktorego bedzie kims
> lepszym od kogos innego.

A skad wiesz, czy to przypadkiem nie ona jego dowartosciowuje? Moze jego
zona nie umiala go docenic?

> Piszesz>>>>>>osoby znają się b. długo, wydaje im się, że są dla siebie
> stworzeni,
> szcześliwi... to jednak coś pęka... po ślubie
> owszem,to sie zdarza i niech tacy ludzie rozwiazuja swoje problemy sami
> miedzy soba
> Ty im do tego nie jestes potrzebna.

Przeciez sama sie nie pchala, gdyby facet nie byl chetny i nie szukal poza
domem to by do tego nie doszlo.

> Uff...nie bede pisac juz wiecej,bo jeszcze kogos obraze.....
> Bozena

Kania