Re: Jestem powodem rozstania...

From: "Kania" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jestem powodem rozstania...
Date: Tue, 22 Jan 2002 09:48:49 +0100

> jestem
> Wiesz co,lepiej sie z takim bydlakiem nie zadawaj. Co to za mezczyzna,dla
> ktorego
> "nowa kochanka" jest wazniejsza od zony i maluszka w drodze? to nie jest
> mezczyzna,to jest kawal drania,myslacy tylko fiutem.
> A co z uczuciami zony? Z jej potrzebami i wsparciem w ciazy? Co z
> dzieciatkiem?
> Boze-jak tak mozna?

Proponuje zaczac rozgraniczac pojecie zona i milosc... Bo nie sa
jednoznaczne.

> dwie
> A dlaczego w waszym przypadku w momencie,jak dzidzius jest w drodze?

Proponuje o to spytac zony... czyzby byla tak slepa, ze nie widziala co sie
dzieje? Czyzby ciaza probowala zmusisc faceta do pozostania? Kiepski pomysl.

> nie
> Jak mozesz tak pisac? czy tobie sprawia satysfakcje wbijanie innej noza
> w plecy? Tak sie nie robi. Nie wchodzi sie miedzy malzonkow
spodziewajacych
> sie dziecka,nie wchodzi sie miedzy zwiazanych z soba ludzi.

Jak juz pisalam... Gdyby facet nie chcial, to by miedzy nich nie weszla.

Ale los jest
> przewrotny.
> Kidys oboje odpowiecie za lzy i bol tej kobiety i jej dziecka.
> Iwonka-dzis BARDZO wkurzona na swiat!

Kania... zakuwajaca do egzaminu