Jeszcze o salacie lodowej

1. Data: 2000-10-06 09:19:50

Temat: Jeszcze o salacie lodowej
Od: "maja" <k...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna jakis ciekawy sposob na salate lodowa ????????
Uwielbiam ja do szalenstwa, tylko znudzily mi sie moje sposoby jej
przyzadzania. W zamian podaję "wlasna inwencje tworcza" na salate lodowa:
potrzeba: salata (pol wystarczy), gruszki (najlepsze twarde, ja ich nie
obieram, ale jak ktos boi sie skorki to zawsze mozna), ser plesniowy (ja
biore rozne gatunki w zależności od tego na jaki mam ochote: brie (wtedy
wychodzi lagodniejsza), rokpol (bardziej ostra), lub w wersji deficytowej
lodowki-po prostu ser zolty), moga byc winogrona, rodzynki, orzechy wloskie.
Salate tne na duze paski (rozsadnej wielkosc), gruszki w kostke, podobnie
ser. Dodaję polowki winogron, rodzynki, orzechy-i wszystko mieszam. Robie
zwykly sos z oliwnej oliwy, octu winnego, soku cytrynowego, cukru i soli.
Niekiedy dodaje bazylie susszona.
Podstawowa zaleta tej salatki to to, ze robi ja sie w 10 min, nigdy nie
mozna jej zepsuc, bo zawsze mozna dodac wiecej ktoregos ze skaldanikow
(zawsze mozna je pozmieniac) i wszystko jest OK.

1. Data: 2000-10-06 13:32:00

Temat: Re: Jeszcze o salacie lodowej
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maja <k...@3...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rk4v4$h3u$...@n...tpi.pl...
> [...]
> mozna jej zepsuc, bo zawsze mozna dodac wiecej ktoregos ze skaldanikow
> (zawsze mozna je pozmieniac) i wszystko jest OK.

--------
Mmmmm, brzmi fantastyczne ...
Ja nie mam się czym pochwalić, bo robię ją tradycyjnie, z winegretem i
czasem ogórki, papryki itp...
Ania K.

1. Data: 2000-10-26 14:15:09

Od: "Aga" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rkk7s$4f5$...@n...ipartners.pl...
> Użytkownik maja <k...@3...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8rk4v4$h3u$...@n...tpi.pl...

mialam wzoraj imprezke i musialam wziac salatke a poniewaz uwielbiam salate
lodowa(i nie tylko) ale tylko lodowa postoi chwile dluzej
wiec improwizujac stwozylam:
salata pomidor ser feta szynka (ew. parowka) cebula lub szczypior + sos (tez
improwizacja)
olej kujawski (oliwa z oliwek lepsza bedzie) musztarda ziolowa kamisa ocet
winny (jablkowy) sol pieprz
goraco polecam jak sprobujesz daj znac

aga troche nowa

1. Data: 2000-10-26 19:13:06

Od: w...@p...onet.pl (onet) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> improwizacja)
> olej kujawski (oliwa z oliwek lepsza bedzie) musztarda ziolowa kamisa ocet

Witeq

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-10-26 19:27:08

Od: "Aga" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik onet <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:004001c03f80$c5b7e160$d1df4cd5@adam...

tak mialo byc tylko wyciskarka mi trzasla
aga

Strona o jajecznicy?
Śledź po sułtańsku
pestki dyni