Re: Jeszcze raz o szkłach.

Data: 2002-07-09 17:36:19
Temat: Re: Jeszcze raz o szkłach.
Od: "Ruda" <t...@p...onet.pl>

Użytkownik Katarzyna Maj <k...@i...plNIESPAMUJ> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:agev1r$qlr$...@a...dialog.net.pl...
> Mam jeszcze jedno pytanie. Czy jak np. idę na całą noc na imprezę i nie
> wracam na noc ale w pewnym momencie będę się chciała położyć to czy mogę
> nich spać?? Byłoby to jednorazowe i po przyjściu do domu bym je zaraz
> ściągnęła.

To zalezy,jakie masz soczewki,ale generalnie w wiekszosci z nich mozna spac
jedna noc,zwlaszcza,ze zaraz zamierzasz je zdjac.Zobaczysz,jaka bedzie
reakcja:
czy oczy beda Cie piekly,lzawily itp..Ale to raczej malo prawdopodobne.
Mi sie czesto zdarza nie sciagac na noc i jest ok,chociaz oczy mam wrazliwe.
Pozdrowienia