Kac - po ciezkiej nocy

11. Data: 2007-10-21 11:15:17

Temat: Re: Kac - po ciezkiej nocy
Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale tak niezobowi zuj co, to mo esz spróbowa lepiej przyswajalnego
> magnezu w wi kszej ilo ci (przy zdrowych nerkach nie powinno by
> problemu). Ja osobi cie w takiej sytuacji bior wi stwo w postaci
> rozpuszczalnych tabletek, po prostu mój organizm takie co przyswaja
> lepiej. Od razu wtedy widz popraw . Niestety one nie s zdrowe poza tym
> i nie mo na bra stale.
>
> --
> Saiko Kila
> Unregistered Windows User #7.29581131e8

Serce sprawdzalem mam w bdb stanie, lekarz powiedzial mi ze duzo
stresu i za duzo pracy ze to bylo niby glownym powodem
takie chwilowej arytmi.
W tym samym dniu w szpitulu jak mnie przywieziono zbadano mi krew,
ktora wyszla bdb oprocz magnezu jego stan byl
praktycznie zerowy i po tym zdiagnozowala mnie lekarka ze za duzo
pracuje itp, podala mi kroplowke po ktorej mi ten stan
minal. Moze zaczac po prostu jesc czekolade taka prawdziwa bez cukru ?
(bo cukru nie lubie)
Lekarze niestety maja jakie bledne pojecie o tym bo jeden mi np
powiedzial ze wydziwiam a to ze bylem na pogotowiu to moje
widzimisie:)
Dodam ze naleze do osob, ktore chodza do lekarza wtedy jak im odpadnie
reka albo noga a nigdy wtedy bo cos kluje czy piecze:)

12. Data: 2007-10-23 02:04:34

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Proces <p...@i...pl> zwrócił błąd:

> [...]
> pracuje itp, podala mi kroplowke po ktorej mi ten stan
> minal. Moze zaczac po prostu jesc czekolade taka prawdziwa bez cukru ?

Może faktycznie cukru nie lubisz, ale wydaje mi się że nadmiaru gorzkiej
czekolady też nie zniesiesz :)

> [...]
> Dodam ze naleze do osob, ktore chodza do lekarza wtedy jak im odpadnie
> reka albo noga a nigdy wtedy bo cos kluje czy piecze:)

Spróbowałbym z magnezem w łatwiej przyswajalnej formie. Możesz
czekoladę, ale nawet gorzka ma trochę cukru i dodatkowo nie jestem
pewien czy nie będzie działała przeczyszczająco ;) BTW, preparaty
magnezowe też mają taki skutek, dlatego lepsze są te których można wziąć
mniej.

13. Data: 2007-10-23 08:08:18

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Spróbowa bym z magnezem w atwiej przyswajalnej formie. Mo esz
> czekolad , ale nawet gorzka ma troch cukru i dodatkowo nie jestem
> pewien czy nie b dzie dzia a a przeczyszczaj co ;) BTW, preparaty
> magnezowe te maj taki skutek, dlatego lepsze s te których mo na wzi
> mniej.
>
> --
> Saiko Kila
> Unregistered Windows User #7.29581131e8

OK Bede sie leczyl czekolada :)
Dodatkowo kupie sobie musujacy magnez moze lepiej sie przyswoi.

14. Data: 2007-10-23 13:46:14

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

walnij se klina i podupcz porządnie - kac minie jak ręką odjął

s.com...

15. Data: 2007-10-23 14:55:19

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Pa , 15:46, "Mietek" <r...@t...pl> wrote:
> walnij se klina i podupcz porz dnie - kac minie jak r k odj

s.com...

To nie kac :)
Podnoszenie cisnienia daje o wiele gorszy skutek mi chodzi zeby
cisnienie obnizyc :)

16. Data: 2007-10-24 19:45:40

Od: "MT" <s...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

Czyzby twoj organizm polubil alkohol i broni sie przed jego utrata?

17. Data: 2007-10-26 12:26:20

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pracuje itp, podala mi kroplowke po ktorej mi ten stan
> minal. Moze zaczac po prostu jesc czekolade taka prawdziwa bez cukru ?

Osobliwe jak dla mnie tak nie lubic cukru, moim zdaniem (jest to moje
osobiste zdanie bo nie znam sie na tym) moglbys troszke zjesc czasem
(moze z raz czy dwa na tydzień) mimo ze nie lubisz - ja tam bardzo
lubię

js

18. Data: 2007-10-26 12:58:40

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilem sobie raz badania na nastepny dzien mialem wyplukany
> calkowicie magnez.
> A biore magnez regularnie.
przyswaja sie w jelitach.
sprawdz jelita?

19. Data: 2007-10-26 13:00:50

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@i...pl wrote:

> Dodam ze naleze do osob, ktore chodza do lekarza wtedy jak im odpadnie
> reka albo noga a nigdy wtedy bo cos kluje czy piecze:)
wiec nie robisz tez okresowych badan? rowniez na np. pasozyty?

co to jest blokada?
OSPA
Zęby mądrości
"Pijacki" katar
wymaz bakteriolog. -bakterie, sztuk 2 siedzą sobie we mnie