Re: Kafelki - z fugami czy bez?

From: "JacekG." <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Re: Kafelki - z fugami czy bez?
Date: Fri, 28 Apr 2006 09:11:20 +0200

> Np. dlatego, ze obojetnie jakie plytki by nie byly to i tak
> beda sie czasami roznily nieco wymiarami, ja mialem
> kafelki oczywiscie 1 gatunek, dobrej firmy i wcale nie tanie,
> a co do kata prostego w nich to mozna miec zastrzezenia.
Właśnie o to chodzi. Jak kładłem kafelki bez fug, pierwszy i ostatni raz, wbiłem
w deskę dwa gwoździe, każdy kafelek między nimi przesuwałem i doszlifowywałem
kamieniem. Pamiętaj, że przerwy między kafelkami z czasem się zabrudzą, wtedy
fugę wyskrobiesz i zafugujesz na nowo, można zmienić kolor fugi i kafle
wyglądają jak nowo kładzione. Aby utrzymać grubość fugi zastosuj plastikowe
krzyżyki, naprawdę żaden problem.
Pozdrawiam.
JacekG.