Re: Kalina nana.

Data: 2004-05-13 17:59:48
Temat: Re: Kalina nana.
Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> (T.W.)

> I najwyraźniej nie zależy Ci na kolejnych. Naprawdę takie to trudne albo
> wymagające ogromnego wysiłku podać nazwę potoczną, a w nawiasie poprawną?

> A dla mnie nic nie znaczy oferta, w której pod jedną nazwą może kryć się
> kilka odmian czy gatunków rośliny, którą być może mam już w ogrodzie.
> Zgadzam się z Ewą - brak szacunku dla kupującego.
>
> Pozdrawiam, Basia.
>
> Moj szacunek wyraza sie tym aby sadzonka byla porzadna.A jak nie
wiem jaka jest botaniczna nazwa tojest to dosc trudne do ustalenia.
O tym ze mozna co nieco znalezc w pudle, dowiedzalem sie zupelnie
niedawno.Tylko ze moj nowiutki, jeszcze smierdzacy farba,komputer nie
umie mi nic powiedziec jak mu pokazuje rosline.
Wobec tego Basiu ,moze zrobimy tak:Przesle Ci rosline ,Ty ja okreslisz,
bedziesz miala rosline i satysfakcje ze wiedza trafia pod strzechy.A ja tez
skorzystam bo bede wiedzial co mam.
Mirzan