Re: Kara smierci a inne rozwiazanie

From: "imapwnu" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kara smierci a inne rozwiazanie
Date: 15 Aug 2006 09:12:22 -0700

Librix napisał(a):
> [...]
> pomieszczenia, na okreslony czas (okresleniem czasu spedzania w karcerze
> jaki powinni spedzic winowajcy powinno byc tematem dyskusji rozwazania
> psychologow-ekspertow). Kara ta tak naprawde jest mocna. Czy takie
> rozwiazanie byloby lepsze ?
>
> --
> Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
> Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

"gdyz przestepcy najbardziej zdemoralizowani skazani na 25 lat
czy na dozywocie , czuja sie bezkarni i wiezieniu moga zabic

A skąd ty to wiesz? Kto TOBIE dał prawo ich osądzać? Skąd wiesz,
że zabiją ponownie? Masz skaner myślowy i znasz umysły tysięcy
więźniów?

" Kara smierci ma nauczyc tych przestepcow ze zycie ludzkie jest cenne
i ze
oni tez moga je stracic."

Jak niby ma ich nauczyć jak nie będą już żyć? Nie rozumiem
twojego myślenia. Myślisz, że zanim ktoś zabije nie wie, jaka go
spotka kara? Nie mówię już o ludziach chorych psychicznie, którzy
nie odpowiadają za swoje czyny. W innych krajach jest kara śmierci.
To wiadomo. Jakoś nie przeszkadza to teraz mordercom, co to zmieni gdy
będzie to w Polsce?

"To nawet madra wypowiedz bo moze ocalic zycie
ofiarom i mniej ludzi moze stracic zycie"
A jeszcze mniej jak zatrzymasz kilka huraganów i tornad. To nawet
mądra wypowiedz, nie sądzisz?

"Karcer , ludzi wrzuca sie do ciemnego
pomieszczenia, na okreslony czas"

I co, czeka się aż sie sami zresocjalizują? Wg ciebie to bardzo
sprawiedliwe, tak! Dopóki nie chodzi o ciebie. Możeby tak odrazu
przestępców do gara wrzucać? Na określony czas. Przecież w ten
sposób będziemy gorsi od nich!